پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۹

اخبار

وزیر صمت در جمع نخبگان، صاحبنظران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان شاهرود تاکید کرد:

پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان شاهرود

پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان شاهرود
سیدرضا فاطمی‌امین با حضور در جمع نخبگان، صاحبنظران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان شاهرود، علاوه بر بررسی مشکلات این شرکت‌ها، از پیگیری برای رفع دغدغه‌های آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صحا به نقل از شاتا، سیدرضا فاطمی‌امین عصر پنجشنبه با حضور در پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود و در جمع نخبگان، صاحبنظران و شرکت‌های دانش‌بنیان به بررسی مهمترین مشکلات پیش روی آنان پرداخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری کشور به بررسی ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان نیز پرداخته می‌شود، افزود: واحدهای تولیدی بزرگ به یک باره متولد نمی‌شوند بلکه از دل واحدهای کوچکی بیرون می‌آیند که در شرایط سخت ایستادگی کرده و راه رسیدن به توسعه را پیدا می کنند.

در این جلسه نمایندگان شرکت‌های حاضر به بیان برخی از مسائل مربوط به حوزه‌های فعالیت خود پرداختند.

موانع موجود در دریافت تسهیلات، ضرورت ساخت یک کارخانه تولید نرم افزار در شاهرود و وجود مشکلات در واگذاری زمین از جمله مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت های دانش بنیان‌ شاهرود در این نشست بود.
فاطمی‌امین ضمن شنیدن صحبت‌های آنان، خواستار برگزاری نشستی در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور این افراد و رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان به منظور بررسی بیشتر مسائل مطروح شد.

۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید