یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۰

اخبار

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع الکترونیک منصوب شد

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع الکترونیک منصوب شد
علی وحدت با مصوبه مجمع عمومی و حکم وزیر صنعت،‏ معدن و تجارت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بر اساس این حکم، علی وحدت جایگزین برزو مختاری در سمت مدیرعاملی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شد. صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شرکتی دولتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با موضوع سرمایه گذاری ریسک پذیر، خدمات کارشناسی، صدور ضمانت نامه و حمایت مالی و اعتباری از تحقیقات و توسعه بخش خصوصی و تعاونی فعالیت دارد.

مجمع عمومی صندوق متشکل از وزیران صنعت معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد، دفاع ، نیرو، علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی کشور است که ریاست مجمع را نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت بر عهده دارد.  در حکم  نعمت زاده برای  وحدت آمده است:  با استناد به ماده 13 اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 5 بهمن 93 و با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم  به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این صندوق منصوب می‌شوید تا در جهت پیشبرد اهداف اقدام نمایید.

بر اساس این گزارش، همچنین در احکام مشابهی افسانه منصف به عنوان عضو موظف هیات مدیره و افسانه کفایتی به عنوان عضو غیر موظف و جدید هیات مدیره منصوب شدند. بر این اساس، محسن  اتابکی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی اصغر رمزی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور دیگر اعضای هیأت مدیره صندوق هستند.

 

۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید