پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۷

اخبار

پیام تسلیت عامل صحا به‌ مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)

پیام تسلیت عامل صحا  به‌ مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با صدور پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت گفت .
 
به گزارش روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته متن پیام رضا نقی پور اصل به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است. به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است .
پیامبر خاتم حضرت محمّد مصطفی( صلى الله علیه وآله )‏ رسولی که پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد.
زندگانی پر بار کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام که با صبوری بی نظیر خویش عطر ایمان و نهال نوپای اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنین حضرت امام رضا علیه السلام فرمانروای مطلق دل های مشتاقان حریم طوس، که در خفقان حکومت ظلم و جور با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در نهایت با زهر کین دشمنان اسلام به شهادت رسیدند هر دو زیباترین جلوه های ایثار را برای زنده نگه داشتن آزادگی و حفاظت از عظمت اسلام به تصویر می کشند. امامانی که پیروان راستین شان در ایام محرم و صفر و در این روزهای حزن انگیز بر حقانیت و مظلومیت آنان اشک ماتم می ریزند .
اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را بر همه مسلمانان دوستداران اهل بیت (ع) به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.
 
                                                                                                                                                                                                                                 رضا نقی پور اصل
 
۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید