شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

اخبار

حمایت صحا در رونق تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی

حمایت صحا در رونق تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی
شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با توجه به اهداف و چشم اندازهای این مجموعه با ورود به حوزه تجهیزات پزشکی پیشرفته، با حمایت از شرکت های فعال در این حوزه گام های موفقی در حمایت از این مجموعه ها برداشته است
به گزارش روابط عمومی صحا؛ ایران با داشتن چهارمین رتبه مهندسی دنیا با بیش از یک‌هزار تولیدکننده تجهیزات پزشکی، حدود ۲۰۰۰ گونه انواع مختلف تجهیزات و ملزومات پزشکی نظیر انواع وسایل یک بار مصرف استریل گرفته تا دستگاه‌های آزمایشگاهی و بیمارستانی و انواع بیومتریال‌ها و ایمپلنت‌های دندانی و ارتوپدی و. . . را تولید می‌کند و ۴۰۰ گونه از این محصول پزشکی با کلاس خطر C و D تولید می‌شوند که همگی به لحاظ رعایت اصول ایمنی و عملکرد بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا، دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت ایران هستند و بنا به اعلام نشریه تجاری – تحقیقاتی یورو پیجز در حال حاضر تجهیزات آزمایشگاهی و مهندسی پزشکی ایران به بیش از یکصد کشور جهان صادر می‌شود و ایران جایگاه مستقل در چهار نمایشگاه مهم بین المللی را در اروپا و شرق آسیا دارد.
شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با توجه به اهداف و چشم اندازهای این مجموعه با ورود به حوزه تجهیزات پزشکی پیشرفته، با حمایت از شرکت های فعال در این حوزه گام های موفقی در حمایت از این مجموعه ها برداشته است.
شرکت پارس سینوهه پاد یکی از این مجموعه ها می باشد که توانسته با بهره مندی از خدمات صحا و تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته حضور موفقی در بازار این محصولات در کشور داشته باشد .
الماسی مدیرعامل این مجموعه در گفتگو با سایت اطلاع رسانی صحا گفت: این شرکت از سال 1397 همکاری خود را در زمینه بهره مندی از ضمانت نامه های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا)  آغاز و تا کنون در حدود 50.000.000.000 ریال تسهیلات نیز در زمینه تولید تجهزات پزشکی از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اخذ نموده است.
وی افزود: حضور مجموعه هایی مانند صندوق حمایت از صنایع پیشرفته مایه دلگرمی فعالان این عرصه می باشد و آنچه بسی مایه مباهات است ورود با جرات و جسارت این شرکت با بیش از 30 نفر پرسنل به عرصه تولید تجهیزات حساس و پیشرفته پزشکی است که اینک ضمن رقابت کامل با انواع مشابه خارجی و با قیمتی مناسب از استانداردهای لازم برخوردار بوده و از کلیه مراکز زیربط قانونی در کشور : مجوز و پروانه ساخت تولید  از اداره تجهیزات پزشکی، پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، عضو ستاد نانو را اخذ نموده است و همچنین دارای گواهینامه های 13485:2016 ISO و 9001:2015 ISO می باشد
الماسی کیفیت محصولات تولید شده در کشور را قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی دانست و اظهار کرد: محصولات تجهیزات پزشکی ایرانی بر اساس ضوابط و استانداردهای اتحادیه اروپایی تولید می‌شود بطوری که کیفیت محصولات، نیروی کار متخصص، دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا و پائین بودن قیمت تمام شده محصولات نسبت به کشورهای اروپایی از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات است و از این جهات با محصولات کشورهای اروپایی قابل رقابت است. 
شرکت پارس سینوهه پاد فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است و به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات استریل و اتوکلاوپلاسما از سال 1394 موفق به اخذ مجوز تولید شده و در سالهای اخیر با اقدام به واردات محصولات پزشکی و تجهیزات پزشکی در حوزه کنترل عفونت با بیمارستانها همکاری داشته و از سال 95 اقدام به تولید تجهیزات پزشکی در حوزه استریل همچون دستگاه اتوکلاو پلاسما و دستگاه امحاء زباله بیمارستانی، اتوکلاو بخار کرده است این مجموعه با همراهی گروهی از متخصصین ‏برتر پزشکی و صاحب نظران عرصه علم و فناوری و بر اساس نیازسنجی  بالاترین رزومه نصب در مراکز رفرنس کشور (بیمارستان فارابی تهران،امام خمینی تهران ،محلاتی تبریز، اردیبهشت شیراز،  مسیح دانشوری تهران، امام خمینی اهواز، قائم مشهد، شهداء شوشتر، امیرالمومنین اهواز، سوانح و سوختگی اهواز  و . . . ) را دارد.

 

صص

اتوکلاو 25 لیتری

ضضض

استریلایزر پلاسما PSP-PL-130D

 
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید