پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹

اخبار

امضای تفاهمنامه همکاری بین صحا وسازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

امضای تفاهمنامه همکاری بین صحا وسازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به منظور حمایت هرچه بیشتر از فعالان حوزه فناوری اطلاعات، تفاهمنامه همکاری امضا کردند
به گزارش روابط عمومی صحا، نشست مشترک مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور با رئیس و اعضای شورای مرکزی کشور، به منظور امضای تفاهمنامه گسترش همکاری های مشترک در محل این سازمان برگزار شد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به مدیرعامل صحا و هیات همراه گزارشی از سوابق و نحوه همکاری های این سازمان با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ارائه کرد .
سید حسن هاشمی افزود : پیشرفت رو ازفزون علم و تنوع فناوری ها در حوزه فناوری اطلاعات در کنار کمبود منابع موجب شد تا در قالب ساز و کار همکاری های مشترک از توان و ظرفیت سایر بخش ها از جمله صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به منظور کمک به فعالان این حوزه در سراسر کشور استفاده کنیم.
هاشمی با اشاره به تجربه همکاری این  سازمان با صحا اظهار داشت: خوشبختانه همواره ارتباط خوبی بین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برقرار بوده اما متاسفانه به دلیل فراهم نبودن برخی از زیر ساخت ها در گذشته مثل مکانیزه نبودن فرآیندها نتوانستیم از ظرفیت صندوق در استان های کشور بهره مند شویم، لذا امروز آماده ایم هم در راستای تقویت مکانیزاسیون فرآیندها و هم استفاده از ظرفیت مدیران و اعضای سازمان به عنوان بازوان توانمند در زمینه کارشناسی و مشاوره در استان ها و شهرستان های کشور با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همکاری نماییم. 
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و همچنین تبریک انتصاب سید حسن هاشمی به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بر تقویت همکاری های دو جانبه تاکید کرد.
رضا نقی پور اصل گفت: سازمان ها و نهاد های صنفی بستر های خوبی برای ارائه خدمات تخصصی و کمک به چابک سازی و کوچک سازی دولت ها هستند و سازمان نظام صنفی رایانه ای از این دست سازمان هاست که ظرفیت های بالایی دارد و با توجه به دارا بودن کمیسیون های تخصصی و عضویت متخصصین حوزه فناوری اطلاعات در این نظام صنفی، می تواند بازوی مشورتی خوبی برای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور باشد لذا ما نیز به نوبه خود خواستار گسترش تعامل و همکاری بین این دو نهاد هستیم.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته افزود: خوشبختانه در دو سال اخیر تعامل بسیار خوبی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه شرکت ارتباطات زیرساخت داشتیم و در راستای حمایت از حوزه فناوری اطلاعات کشور در سال گذشته بیش از 40 درصد از تسهیلات صندوق به این حوزه اختصاص داده شد و در ارائه خدمات به فعالان حوزه ICT رشد 50 درصدی را شاهد بودیم.
در ادامه این نشست طرفین به بحث و بررسی مواردی از قبیل تشکیل کارگروه مشترک جهت آموزش های تخصصی و همچنین ارزیابی طرح های حوزه فناوری اطلاعات به منظور تسریع در رسیدگی به طرح های این حوزه ، عملیاتی شدن تفاهم نامه همکاری و ایجاد نمایندگی صحا در استان ها با همکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این نشست تفاهم نامه گسترش همکاری های مشترک بین شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به امضای نقی پور اصل و هاشمی رسید.

 

امضای تفاهم نامه 7

 

امضای تفاهم نامه 13
امضای تفاهم نامه 12

امضای تفاهم نامه 17

 امضای تفاهم نامه 5

 

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید