جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۳۲

اخبار

دیدار نقی پور اصل با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

دیدار نقی پور اصل با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در بانک قرض الحسنه مهر ایران با مدیرعامل این بانک دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا؛ رضا نقی پور اصل در ابتدای این دیدار با اشاره به تاریخچه تاسیس و فعالیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، به معرفی خدمات و دستاوردهای مهم صحا در طول بیش از دو دهه فعالیت آن پرداخت.
مدیرعامل صحا ضمن معرفی فعالیت ها و ماموریت های اصلی این صندوق اظهار امیدواری کرد تعاملات فی مابین این دو سازمان بیش از پیش گسترش یابد .
رئیس هیات مدیره صحا افزود تمام تلاش این مجموعه بر این است که در انجام وظایف خود در راستای اساسنامه صندوق بتواند اثر بخشی خوبی از خود در زمینه حمایت از صنایع هایتک برجا بگذارد.
رضا نقی پور اصل آینده اقتصاد را از آن صنایع هایتک دانست و گفت: امروزه در اقتصاد رو به رشد جهان صنایع نوین و پیشرفته جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده اند و در کشور ما نیز خوشبختانه با وجود دانش فنی لازم و نیروی انسانی متخصص، این صنایع به سرعت در حال رشد و توسعه هستند و امیدوارم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان بازوی حمایتی وزارت صمت در صنایع هایتک و فناور بتواند با همراهی و همکاری سایر بخش ها، طیف گسترده ای از فعالان این حوزه را  تحت حمایت خود در آورده و در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان کشور گام بردارد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به نقی پور اصل ، اقدامات صورت گرفته در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را قابل توجه دانست و از زحمات رضا نقی پور اصل و همکارانش تقدیر و تشکر کرد.
اکبری با تشریح حوزه های فعالیتی بانک مهر ایران از آمادگی این بانک جهت همکاری با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور برای حمایت از صنایع هایتک کشور خبر داد.
 در پایان این دیدار مقرر گردید کارگروهی متشکل از مدیران دو مجموعه در نشست های مشترک راه های گسترش همکاری های دو جانبه را بررسی و در آینده ای نزدیک تفاهم نامه همکاری بین صحا و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضای مدیران دو طرف برسد.
 

دیدار با مدیرعامل بانک مهر ایران 5

دیدار با مدیرعامل بانک مهر ایران 4

دیدار با مدیرعامل بانک مهر ایران 2

۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید