پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۲

اخبار

در دیدار ناظمی با نقی پور اصل مورد بررسی قرار گرفت:

گام های جدید در همکاری بین وزارت ICT و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

گام های جدید در همکاری بین وزارت ICT و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات دیدار و بر تقویت همکاری های دو جانبه تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته رضا نقی پور اصل با همراهی جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران صحا با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات  و جمعی از مدیران آن سازمان دیدار و گفتگو کرد.
رضا نقی پور اصل در این نشست که به منظورتنظیم و همچنین بررسی راه های عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور برگزار شد، با اشاره به سوابق همکاری این صندوق با وزارت ICT  گفت : صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همواره در حمایت از طرح های حوزه ICT  پیشگام بوده و در سال 1399 بالغ بر 790 میلیارد ریال از منابع خود را به حمایت از طرح های این حوزه اختصاص داده و به نوعی بار بزرگی را در دوسال گذشته از دوش این وزارتخانه برداشته است.
مدیرعامل صحا افزود: با توجه به گسترش فعالیت های صندوق از الکترونیک به صنایع پیشرفته پیشنهاد دادیم وزرای محترم عضو مجمع عمومی عنایت بیشتری به این صندوق داشته باشند تا بتوانیم  با استفاده ازهمه ظرفیت ها گام های مهمی را توسعه صنایع پیشرفته و اقتصاد دانش بنیان کشور برداریم .
رئیس هیات مدیره صحا خاطر نشان کرد:  به دلیل استقبال شرکت های فعال در حوزه های مختلف ICT  از خدمات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته که بیشترین منابع از صندوق را به خود اختصاص داده اند و همچنین عضویت این وزارتخانه در مجمع عمومی صحا پیشنهاد کردیم تا تفاهم نامه همکاری بین این وزارتخانه و صندوق در حضور مقام عالی وزارت صمت امضا شود تا بتوانیم با استفاده از منابع تلفیقی، شرکت های بیشتری را مورد حمایت خود قرار دهیم.
امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری و اطلاعات کشور نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به نقی پور اصل و هیات همراه، ورود صحا به حمایت از طرح های حوزه وزارت ICT  را اتفاقی مهم تلقی کرد و گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سنوات اخیر به خوبی نشان داده است که توان و ظرفیت لازم را  جهت همکاری با این وزارتخانه و همچنین حمایت از طرح های این حوزه را دارد، لذا از هر اقدامی که به گسترش این همکاری منجر شود استقبال می کنیم .
ناظمی افزود:  با توجه تفکر توسعه ای که در حوزه ICT  داریم  و همچنین مشکل کمبود نیروی انسانی برای ارزیابی  طرح های این حوزه، همکاری با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می تواند برای ما بسیار راهگشا باشد.
در ادامه این نشست طرفین به بررسی جزئیات نحوه تعامل و همکاری با یکدیگر پرداخته و مقرر گردید  این تفاهم نامه همکاری بعد از تهیه و تنظیم در حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت به عنوان رئیس مجمع عمومی صحا به امضای طرفین برسد.

 

دیدار با ناظمی 3

دیدار با ناظمی 7

دیدار با ناظمی 5

 
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید