سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۵

اخبار

در نشست شورای مدیران صحا مورد تاکید قرار گرفت:

عملیاتی نمودن تفاهم نامه ها و جذب منابع مالی جدید

عملیاتی نمودن تفاهم نامه ها و جذب منابع مالی جدید
نشست شورای مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صحا، جلسه شورای مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور مدیران قسمت های مختلف صندوق به ریاست رضا نقی پور اصل مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صحا برگزار شد.
مدیر عامل صحا در ابتدای این نشست با اشاره به عملکرد صندوق در سال ۹۹ ، آن را در بیش از دو دهه از فعالیت صحا بی نظیر دانست و از زحمات همه کارکنان صندوق تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل صحا کاهش ۳۵ درصدی هزینه ها ،رشد ۲۰۰ درصدی وصول مطالبات، جهش ۷۰ درصدی در درآمدها ، بیشترین گردش مالی و رشد در شاخص های بهره وری را از مهمترین شاخص های موفقیت صندوق در سال گذشته دانست و بر تلاش و همت مضاعف در سال ۱۴۰۰ برای دستیابی به اهداف هدفگذاری شده تاکید کرد.
نقی پور اصل تلاش برای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک و کسب رتبه های برتر سازمانی در این عرصه را یکی از برنامه های اصلی صحا در سال ۱۴۰۰ عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با رسیدن به این اهداف در کنار اهدافی مانند تسهیلگری و کوتاه کردن فرآیندها بتوان گام های اساسی در تحقق عملی شعار سال در حوزه صنایع پیشرفته برداشت.
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در پایان سخنان خود، انتصاب مدیران جدید صندوق را تبریک گفت و ضمن تقدیر از تلاش های آنان برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این نشست همچنین مسائلی از قبیل پیگیری راه های افزایش در آمد صندوق از طریق منابع جدید از راه پیگیری برای عملیاتی نمودن تفاهم نامه ها، ایجاد شرکت تعاونی کارکنان صحا و توجه به امور معیشتی و رفاه آنان در شرایط کنونی، دور کاری پرسنل در شرایط کرونایی،اقدامات و عملکرد مسئولان صندوق، افزایش سرمایه صندوق از جانب نهادهای مختلف و اهم برنامه های صندوق در برای ۹ ماهه باقی مانده از سال توسط مدیران صحامورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

جلسه شورای مدیران 9

جلسه شورای مدیران 11


جلسه شورای مدیران 7
جلسه شورای مدیران 5
جلسه شورای مدیران 2

 

 

۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید