پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵

اخبار

در دیدار نقی پور اصل و رحیمی صورت گرفت:

تقدیر استاندار فارس از مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

تقدیر استاندار فارس از مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته
استاندار فارس در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، از وی بخاطر احساس مسئولیت در حمایت از صنایع هایتک و دانش بنیان کشور و به ویژه استان فارس تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در ادامه برنامه های اولین روز از سفر به استان فارس با عنایت اله رحیمی استاندار فارس دیدار و گفتگو کرد.
 
استاندار فارس در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ، حمایت های این صندوق از صنایع دانش بنیان و هایتک استان فارس را ارزنده و مایه دلگرمی جوانان این دانست.
رحیمی امضای تفاهمنامه چندجانبه دستگاه های اجرایی و مراکز علمی استان فارس با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و همچنین افتتاح دفتر صحا در استان فارس را نشانه اهتمام جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و این صندوق در بها دادن به جوانان و نخبگان این استان اعلام و از تلاش های مدیرعامل و مجموعه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تقدیر و تشکر کرد.
استاندار فارس از مدیرعامل صحا به عنوان یکی از مدیران جوان و موفق کشور نامبرد و گفت :در شرایط حاضر که خیلی از مدیران وزارتخانه ها سرگرم امور اجتماعی و انتخابات هستند، مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان یک مدیر جوان و موفق  با احساس مسئولیت، با اراده و خستگی ناپذیر با سفر به استان استان ها و بازدید از صنایع پیشرفته تحرک خوبی در این حوزه از صنعت ایجاد کرده است.
رحیمی فارس را یکی از استان های مستعد کشور در حوزه صنایع پیشرفته دانست و خواستار حمایت صحا از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه های الکترونیک ، ایمپلنت هاو تجهیزات پزشکی و همچنین صنایع دفاعی شد.
نقی پور اصل نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سال گذشته گفت: در سال جهش تولید علیرغم مشکلات فراوان ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب و همچنین همه گیری بیماری کرونا که اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داد، توانستیم با همت و تلاش مضاعف همکاران ضمن تحقق عملی شعار جهش تولید در صنایع پیشرفته، عملکرد بی نظیری از خود بجا بگذاریم که از آن جمله می توان به انتخاب صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجایی، رشد ۷۵ درصدی در ارائه تسهیلات، رشد ۳۵ درصدی در صدور ضمانتنامه ها، رشد ۷۰ درصدی در مصوبات و همچنین وصول مطالبات اشاره کرد که در مجموع رکوردهایی در سال گذشته جابجا شد که در ۲۵ سال فعالیت صحا بی نظیر بود.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تعامل این صندوق با صنایع هایتک استان فارس را رو به رشد عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری بین صندوق و شرکت های دانش بنیان و پیشرفته استان فارس پس از امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه، روند رو به رشد بسیار خوبی داشته به نوعی که در سال گذشته تعداد قابل توجهی از این شرکت ها از خدمات صحا بهره مند شده اند.
رضا نقی پور اصل افزایش سرمایه صندوق را یکی از برنامه ها و اهداف اصلی سال ۱۴۰۰ دانست و ابراز امیدواری کرد با عنایت ویژه دولت به صندوق و افزایش سرمایه این مجموعه بتواند شرکت های دانش بنیان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.
ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از حمایت های صندوق از صنایع هایتک و پیشرفته استان، بر توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت های صحا برای توسعه صنایع پیشرفته استان فارس تاکید کرد.

 

استاندار 3

استاندار 2

استاندار

استاندار 1

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید