جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۲۳

اخبار

پیام تسلیت مدیرعامل صحا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد

پیام تسلیت مدیرعامل صحا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام رضا نقی پور اصل بدین شرح می باشد:
 
بسمه تعالی 
 
خمینی روح خدا بود در کالبد زمان و روح خدا جاودانه است

 

۱۴ خرداد ماه سالروز فراق یک ملت با رهبری فقید با روحی آسمانی است. رهبری که با اتکا به باورهای دینی و مذهبی و رسالت عقیدتی خویش توانست در قلوب یکایک مردم این سرزمین نقش بندد و با ایمان به خدا پایه هاي طاغوت و ظلم و ستم یک نظام استبدادی را  بلرزاند و فرو ریزد.
بی‌تردید حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی  بی‌همتا و تکامل یافته  در تاریخ این سرزمین و جهان محسوب می‌شد و فقدان این مرد بزرگ مشهود و محسوس است.
روز چهاردهم خرداد 1368، روز وصال عاشق بی‌قرار به یگانه معبودش، روز وداع  ملتی با مقتدای خویش و پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند. 14خرداد 1368 روزی بود که شور عزا در هر محله و مکانی موج می‌زد و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می‌کردند.
از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند .
اینجانب سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم ملت شریف ایران و به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تسلیت عرض می نمایم و شادی روح همه شهدای انقلاب و یاران صدیق حضرت امام خمینی ( ره ) و اعتلای نام ایران عزیز را از درگاه خدای مهربان مسالت دارم.
 
                                                                                                                                                                                                                 رضا نقی پور اصل
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید