سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۱

اخبار

دیدار مدیرعامل صحا با وزیر ورزش و جوانان

دیدار مدیرعامل صحا با وزیر ورزش و جوانان
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد
به گزارش واحد روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در ابتدای این دیدار گزارشی از اهم اقدامات و عملکرد صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ارائه و از آمادگی این صندوق جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارپ های مرتبط با صنایع پیشرفته در حوزه ورزش خبر داد. 
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به مشکلات حوزه جوانان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز جوانان به عنوان اصلی ترین سرمایه های اجتماعی کشور با مشکلات زیادی از جمله نبود اشتغال دست و پنجه نرم می کنند لذا در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با ایمان به توانمندی نخبگان و جوانان ایرانی آستین همت بر حمایت از شرکت های دانش بنیان با محوریت جوانان را بالا زدیم که به فضل خداوند متعال توانستیم مجموعه های زیادی را چند سال اخیرحمایت کرده و بخشی از بار ایجاد اشتغال در کشور را به دوش بکشیم.
رئیس هیات مدیره صحا افزود: خوشبختانه زمینه برای همکاری مشترک بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و وزارت ورزش و جوانان هم در حوزه جوانان و هم در حوزه ورزش فراهم است امیدواریم با انعقاد تفاهمنامه ای با این وزارت خانه بتوانیم این ظرفیت ها را عملیاتی کنیم.
مسعود سلطانی فر نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رضا نقی پور اصل از مدیرعامل صحا به دلیل عملکرد خوب، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تقدیر و تشکر کرد. 
سلطانی فر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را یکی از ظرفیت های خوب نظام جمهوری اسلامی برای حمایت از نخبگان جوان کشور دانست و گفت: امروز بسیار جای خرسندی دارد که در بدنه نظام جمهوری اسلامی ظرفیت های مثل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وجود دارد که جوانان می توانند با دلگرمی به حمایت های آن، استعداد های بالقوه خود را بالفعل کرده و ضمن ایجاد اشتغال برای خود کشور را از واردات بسیاری از اقلام مورد نیاز در حوزه صنایع پیشرفته بی نیاز کنند.
در پایان این دیدار طرفین بر گسترش همکاری ها به ویژه در زمینه های پژوهشی،حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پیشرفته ورزشی، حمات از تولید داروهای پیشرفته و مکمل های ورزشی در  بخش زیست فناوری و حمایت از استارتاپ های حوزه های مختلف ورزشی تاکید کردند. 

 

6

 
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید