جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸

اخبار

در مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست صحا بیان کرد:

نقی پور اصل: حراست ملجأ و پناهگاهی امن در دل اتفاقات ناگوار برای مدیران و کارکنان است

نقی پور اصل: حراست ملجأ و پناهگاهی امن در دل اتفاقات ناگوار برای مدیران و کارکنان است
مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حضور مدیرعامل این شرکت و جمعی از مدیران مرکز حراست وزارت صنعت،معدن و تجارت برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در آغاز این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به معاون مرکز حراست وزارت صمت و هیات همراه از خدمات مجید معزی مسئول سابق حراست صحا تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته یکی از اصلی ترین وظایف واحد حراست را صیانت و حمایت از سرمایه انسانی و اجتماعی سازمان دانست و گفت: در شرایط سخت و بحران های پیش رو برای مدیران و کارکنان گاهی نیاز به یک ملجأ و پناهگاهی است تا افراد توانند با مشورت و همفکری در مسیر درست گام بردارند و خوشبختانه مرکز حراست به واسطه حضور افراد امین و درستکار، همان پناهگاه امن است که می تواند در سر بزنگاه ها به کمک افراد بیاید. 
نقی پوراصل افزود : در سال گذشته توانستیم علیرغم شرایط دشوار متاثر از بیماری کرونا و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه عملکرد بسیار خوبی از خود بجا گذاشته و رکوردهای 25 سال  اخیر صندوق را در ارائه خدمات و حمایت از صنایع هایتک و دانش محور را جابجا کنیم و امیدواریم همانطور که در سال 99 به معنی واقعی کلمه توانستیم به شعار جهش تولید در صنایع پیشرفته جامه عمل بپوشانیم، امسال نیز بتوانیم درکنار واحد حراست صندوق قدم های خوبی برای ارائه مطلوب خدمات برداریم.
معاون مرکز حراست وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل صحا گفت : واحد حراست در سازمان باید به عنوان بازوی مدیران عمل کند و نقش مشاوره ای آن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرید.
وی افزود :انتظار می رود که مسئولان واحدهای حراست موانع را در سازمان ها شناسایی کرده و با رفع آن ها به مدیران و کارکنان در ثبت عملکرد بهتر کمک نمایند.
ایشان گزارش مثبت عملکردها را یکی از وظایف  اصلی واحد حراست دانست و گفت: کار حراست صرفا مچ گیری و ارسال گزارش منفی نیست و باید اقدامات مثبت و برجسته دستگاه ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

مجید معزی مسئول سابق حراست صندوق در این جلسه از همه مدیران صندوق تقدیر و تشکر کرده و از آنان کسب حلالیت نمود.

خطیبی فر مسئول جدید واحد حراست صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نیز در این جلسه گفت: در شرایطی که کشور با مشکلات مختلفی مواجه است ، صنایع دانش بنیان می توانند گره گشای بسیاری از این مشکلات باشند لذا بسیار خرسندم از این که در این مجموعه می توانم به نوبه خود سهمی در کمک به اعتلای صنایع هایتک و پیشرفته داشته و از این سنگر به کشور خدمت نمایم .

 

تودیع و معارفه 2

تودیع و معارفه 3

تودیع و معارفه 6
تودیع و معارفه 5

 
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید