شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۳

اخبار

در دیدار شریف زاده با نقی پور اصل صورت گرفت:

ارائه راهکار های همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و ستاد فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارائه راهکار های همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و ستاد فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
دبیر ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به شریف زاده و تاکید بر اهمیت دو رکن اساسی توسعه یعنی آب و انرژی با تقدیر از عملکرد این ستاد از ایجاد بستر های جدید برای گسترش همکاری های بیش از پیش این دو مجموعه استقبال کرد.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته توان علمی کشور را مایه مباهات دانست و بر حمایت همه دستگاه های دولتی برای کمک به توسعه علوم و فناوری های نوین با تکیه بر نخبگان داخلی تاکید کرد.
مدیرعامل صحا ضمن اشاره به نحوه حمایت های صندوق از فعالان حوزه صنایع پیشرفته، دستور داد ضمن بررسی راهکارهای تقویت همکاری موثر بین طرفین، کارگروهی جهت تدوین تفاهمنامه ای عملیاتی و اجرایی تشکیل گردد تا در زمانی کوتاه بتوان به نتایج مشترکی جهت کمک به توسعه پایدار در حوزه آب و انرژی کشور رسید.
مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این دیدار ابتدا گزارشی از اهم فعالیت ها و عملکرد ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور در حمایت از صنایع هایتک کشور، صحا را یکی از ظرفیت هایی بزرگ وزارت صنعت معدن و تجارت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین درکشور دانست و بر گسترش همکاری صحا با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد.
در ادامه این نشست نقی پور اصل و شریف زاده در باره مدل های همکاری دوجانبه از قبیل حمایت از شتاب دهنده ها، منطقه ویژه انرژی، بهینه سازی صنایع انرژی به تبادل نظر پرداختند.
در پایان طرفین ضمن تاکید بر اهمیت تدوین تفاهمنامه ای اجرایی ،جهت برگزاری یک همایش مشترک به توافق های اولیه رسیدند.
 

 

دیدار با شریف زاده  9

دیدار با شریف زاده  8
دیدار با شریف زاده  5

دیدار با شریف زاده  6
دیدار با شریف زاده 1

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید