جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳

اخبار

در دیدار مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با نقی پور اصل مطرح شد:

تعامل بیش از پیش صندوق های وزارت صمت در حل چالش های پیش رو

تعامل بیش از پیش صندوق های وزارت صمت در حل چالش های پیش رو
مدیرعامل صندوق توسعه دریایی با حضور در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا دیدار و گفتگو کرد.
 
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته رضا نقی پور اصل در این دیدار با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی صندوق های وزارت صمت گفت: صندوق های زیرمجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان بازوان حمایتی این وزارتخانه نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه صنایع مختلف کشور داشته اند و صنعتگران و صاحبان صنایع به دلیل تخصصی و حمایتی بودن این مجموعه ها، همواره آن ها را به چشم یک حامی دلسوز و پشتیبانی مطمئن نگاه کرده و در واقع این صندوق ها را خانه خود می دانند.
 
رئیس هیات مدیره صحا عدم افزایش سرمایه را یکی از مهم ترین چالش های پیش روی صندوق های حمایتی دانست و  افزود: با توجه مشکلات اقتصادی اخیر در کشور که موجب رشد تورم و پایین آمد ارزش پول ملی، سرمایه فعلی صندوق ها کفاف حمایت از متقاضیان را نمی دهد و این امر موجب گله مندی صاحبان صنایع و نارضایتی آنان شده است لذا باید ضمن در نظر گرفتن چالش های پیش روی دولت، از همه امکانات و راه های قانونی به ویژه استفاده از ظرفیت قوانین معافیت های مالیاتی جهت افزایش سرمایه و کاهش هزینه های صندوق ها استفاده کرد.
عبدالمجید رضوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی نیز در این دیدار ضمن تائید صحبت های مدیرعامل صحا بر لزوم افزایش سرمایه صندوق های حمایتی وزارت صمت تاکید کرد.
وی تعامل بین صندوق ها را در استفاده از تجربیات یکدیگر لازم دانست و گفت: متاسفانه شرایط بد اقتصادی کشور صندوق های حمایتی وزارت صمت را تحت تاثیر قرارداده و با مشکلاتی مواجه کرده است و برای عبور از این بحران باید تعامل جدی بین صندوق ها شکل گرفته تا با همفکری و هم افزایی بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
 در پایان این دیدار مقرر گردید به منظور افزایش تعامل بیش از پیش بین صندوق های تابعه وزارت و استفاده از تجربیات یکدیگر این نشست ها در آینده ای نزدیک به صورت مرتب برگزار گردد.

 

 

دیدار با مدیرعامل صندوق صنایع دریایی 3

 

دیدار با مدیرعامل صندوق صنایع دریایی 2

 

دیدار با مدیرعامل صندوق صنایع دریایی 1

۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید