چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۸

اخبار

آمادگی حمایت از طراحی و تولید در صنعت رایانه کشور

آمادگی حمایت از طراحی و تولید در صنعت رایانه کشور
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک حمایت از صنایع رایانه کشور در زمینه های مختلف طراحی و تولید را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، دکتر علی وحدت در بازدید از کارخانجات صنایع رایانه فراسو در شهر جدید پرند ایجاد ارتباط و تشریک مساعی با انجمن صنفی آی تی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در زمینه های مختلف اعم از ارائه تسهیلات ارزان قیمت، تبدیل ایده به محصول، آموزش و حضور در نمایشگاه ها گفت: تسهیل شرایط برای ارائه خدمات به متقاضیان، کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و کاهش بروکراسی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود.

وحدت همچنین حمایت از صنایع الکترونیک نوپا، رسیدن به تولید انبوه، تولید محصول جدید و پیگیری دریافت تعرفه واردات از کالای مشابه ساخت داخل و اختصاص منابع حاصل به توسعه صنایع الکترونیک به عنوان برنامه های صندوق یاد کرد.

وی همچنین تصریح کرد صندوق در راستای تعاملات خود با نهادهای صنفی و انجمن های تخصصی برای امضای تفاهمنامه همکاری با سندیکای صنایع انفورماتیک آماده است.

بر اساس این گزارش در این بازدید مدیرعامل شرکت فراسو نیز به تشریح مشکلات صنایع رایانه پرداخت و از بروکراسی زیاد که باعث زمانبر شدن فرآیند حمایت از صنایع می شود ابراز گلایه کرد.

بر اساس این گزارش شرکت صنایع رایانه فراسو از زمان تاسیس خود در سال 1368 تا کنون در زمینه طراحی و تولید قطعات رایانه ای فعال بوده و از شرکت های پیشرو کشور در این زمینه است.

این شرکت از جمله شرکت هایی است که فعالیت های آن مورد حمایت صندوق تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک قرار گرفته است.

 انتهای پیام/

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۲۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید