شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۳

اخبار

عضو هیات مدیره صحا در بازدید از صنایع پیشرفته استان قزوین:

ادیب: پیشرفت صنایع پلیمری در حوزه فناوری نانو و زیستی باعث رونق و بهبود کیفیت محصولات ایرانی است.

ادیب: پیشرفت صنایع پلیمری در حوزه فناوری نانو و زیستی باعث رونق و بهبود کیفیت محصولات ایرانی است.
سرپرست مدیریت فنی و اموراقتصادی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حضور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین از صنایع پیشرفته مستقر در این شهرک بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته: هادی ادیب عضو موظف هیات مدیره و سرپرست مدیریت فنی و اموراقتصادی  صحا با حضور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین از شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک بازدید به عمل آورد. 
بازدید از شرکت پارسا پلیمر شریف اولین برنامه ادیب در بازدید از شرکت های دانش بنیان بود. وی ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت و خط تولید این مجموعه ، در نشست با مدیران این مجموعه از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.
وی در ادامه حضور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین در شرکت پدیده بن یافته(دانش بنیان دکتر غنوی) حاضر و از خطوط تولید داروهای پوستی،آمپول تنفسی،داروهای دستگاه گوارش به شکل کپسول،انواع قرص های سیستم مرکزی اعصاب و انواع داروهای بی حس کننده وبیهوش کننده این شرکت که در حال راه اندازی آزمایشی می باشد و در صورت تولید تجاری ارزش افزوده قابل توجهی به حوزه تولید داروهای داخلی اضافه خواهد شد ، بازدید نمود.این شرکت در زمینه تولید سلولهای کبدی مصنوعی اقدامات ارزشمندی انجام داده است
عضو موظف هیئت مدیره و سرپرست مدیریت فنی و امور اقتصادی صحا به این نکته اشاره داشت در سالی که مزین به جهش تولید است وظیفه نهادهای حاکمیتی از جمله صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته پشتیبانی از ساخت داخل می باشد و حمایت حداکثری از شرکت های حوزه صنایع پیشرفته باعث افزایش تولید ملی و ارزش افزوده اقتصادی خواهد شد که این به نوبت خود باعث افزایش تولید ناخالص ملی(GNP) می شود.

 

بازدید از شهرک کاسپین 4

 

بازدید از شهرک کاسپین 3

۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید