-
پس از عقد قرارداد متقاضی با صندوق و دریافت پیش پرداخت،
متقاضی باید طبق پیوستهای فنی قرارداد و رعایت موارد ذکر شده در آن، مستندات انجام
مراحل قراداد را برای صندوق ارسال نماید. جهت تسریع در انجام تاٌیید قسط رعایت موارد زیر ضروری میباشد:
1- درخواست تاٌیید قسط طی
یک نامه رسمی و خطاب به مدیرعامل صندوق(شماره و تاریخ قرارداد و شماره قسط مورد
نظر در نامه ذکر شود)
2- تهیه مدارک مورد نیاز
وفق پیوستهای فنی قرارداد و ارسال به صندوق
-
لازم است نکات زیر در تهیه و ارسال مدارک مورد توجه قرار
کیرد:
1- رعایت زمانبندی پیش بینی
شده در پیوست 3 قرارداد لازم می باشد، در صورت عدول از زمانبندی مذکور، امکان عدم
تاٌیید اقساط وجود دارد.
2- متناسب با نوع طرح،
مدارک مورد نیاز نیز متفاوت میباشد. ولی به طور کلی برخی از اسناد و مدارک مورد
نیاز به صورت نمونه به شرح زیر میباشد:
الف- مدارک معتبر خرید مواد اولیه / تجهیزات شامل (فاکتور
خرید، برگ حمل و ترخیص از گمرک، packing
list و ...)
ب- مدارک معتبر فروش محصول همراه با تاٌییدیه خریدار
ج- مدارک تحویل محصول به کارفرما
د- مدارک اخذ تاٌییدیه فنی استاندارد از مراجع ذیصلاح