سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸

ارائه تسهیلات مالی

 راهنمای خدمت
 1  عنوان خدمت اعطای تسهیلات مالی در حوزه صنایع پیشرفته
 2  شناسه خدمت 13041797000
 3  معرفی خدمت تسهیلات اعطایی صندوق طبق مصوبه مجمع عمومی با نرخ ترجیحی تا سقف 250 میلیارد ریال به هر متقاضی ارائه می گردد .
 4  شرایط کسب خدمت

تضامین مورد قبول به شرح ذیل می باشد: سفته با بیمه، سفته با ضمانت غیر و بیمه، ترهین ماشین آلات و تجهیزات، وثیقه ملکی، ضمانت بانکی و اوراق مشارکت نحوه درخواست تسهیلات به شرح ذیل می باشد: تکمیل پرسشنامه تسهیلات(طرح توجیهی)، ارائه مدارک و مستندات لازم به همراه یک نامه رسمی خطاب به مدیرعامل صندوق. شایان ذکر است ارائه تسهیلات به شیوه فیزیکی و هم به صورت الکترونیکی از طریق درگاه و سامانه مخصوص الکترونیکی به واسطه وبگاه صحا مقدور می باشد. همچنین میانگین سقف زمانی اجرای قرارداد و بازپرداخت تسهیلات با احتساب تنفس حدود 3 سال می باشد.

نحوه درخواست صدور ضمانت نامه یا تشکیل پرونده اعتباری به شرح ذیل می باشد:

ارائه درخواست طی یک نامه رسمی خطاب به مدیرعامل صندوق به همراه مستندات درخواستی که می تواند به صورت ارائه مدارک فیزیکی یا از طریق درگاه و سامانه مخصوص الکترونیکی به واسطه وبگاه صحا می باشد.

 5 مدارک 

1- درخواست تسهیلات طی یک نامه رسمی و خطاب به مدیر عامل صحا

 

2- واریز هزینه تشکیل پرونده و کارمزد ثبت تقاضا:

 

متقاضی باید نسبت به واریز هزینه های زیر اقدام نموده و اصل فیش های واریزی به همراه فرمهای رضایتنامه و تعهدنامه را ضمن بارگذاری در آدرس https://www.airdfh.ir/u/15d به واحد مالی صحا ارائه نماید.

 

کارمزد تشکیل پرونده: مبلغ 5.000.000 ریال)پنج میلیون ریال) بابت کامزد تشکیل پرونده قابل پرداخت به شماره شبا(200100004101057030233225 IR نزد بانک مرکزی به نام صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته)  نزد بانک مرکزی به نام صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و ارائه اصل فیش واریزی (در فیش واریزی، حتما نام شرکت به عنوان متقاضی تسهیلات و واریزکننده قید شود و از درج نام شخص و غیره پرهیز شود)

 

نکته: جهت تکمیل شناسه واریز 30 مرتبه عدد یک را وارد نمایید

 

واریز علی الحساب یک در هزارم وام درخواستی: مبلغ یک در هزار قابل پرداخت به شماره 200100004101057030233225 IR نزد بانک مرکزی به نام صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و ارائه اصل فیش واریزی (در فیش واریزی، حتمانام شرکت به عنوان متقاضی تسهیلات و واریزکننده قید شود و از درج نام شخص و غیره پرهیز شود.

 

تکمیل رضایتنامه و تعهدنامه همراه با مهر و امضای مجاز متقاضی و ارسال به همراه فیش های واریزی کارمزدها به واحد مالی صحا

 

 

3- تکمیل پرسشنامه عمومی و یا پرسشنامه های تخصصی بسته به موضوع تقاضا همراه با مهر و امضای متقاضی

 

4- ارائه اسناد و مدارک لازم براساس نوع تسهیلات درخواستی شامل موارد ذیل:

 

·         اساسنامه و روزنامه رسمی آخرین تغییرات.

 

·         مدارک شناسایی متقاضی / اعضای هیأت مدیره.

 

·         مدارک تحصیلی متقاضی / اعضای هیأت مدیره.

 

·         فهرست سهامداران شرکت به همراه میزان سهام هر یک به صورت مستند

 

·         هرگونه مجوز و تاییدیه در خصوص محصولات یا خدمات موضوع طرح

 

·         رزومه متقاضی (شرکت) همراه با سوابق قبلی اجرایی

 

·         اظهارنامه های مالیاتی طی سه سال اخیر

 

·         آخرین صورت مالی حسابرسی شده (درصورت وجود)

 

·         لیست بیمه 3 ماه اخیر به همراه تأییدیه پرداخت آن

 

·         تشریح مشخصات فنی طرح یا محصول

 

·         تشریح فرآیند اجرایی طرح همراه با برنامه زمانبندی اجرای آن

 

·         تشریح وضعیت فعلی طرح و فعالیت های انجام شده

 

·         هرگونه قرارداد، ارجاع سفارش یا استعلام نیاز از واحدهای مصرف کننده در خصوص محصولات موضوع طرح

 

·         آمار فروش شرکت و محصولات موضوع طرح به صورت مستند

 

·         مستندات هزینه‌های ماشین آلات، تجهیزات و مواد اولیه انجام شده جهت اجرای طرح تاکنون

 

·         مستندات هزینه های ماشین آلات، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز جهت ادامه اجرای طرح شامل پیش فاکتور یا پروفرما

 6  مراحل دریافت خدمت  مراحل دریافت خدمت
 7  هزینه خدمت

مطابق اساسنامه مصوب هیئت وزیران، آیین نامه اعطای تسهیلات مصوب مجمع عمومی

5000,000ریال

به حروف: پنج میلیون ریال 

8  آدرس اینترنتی دریافت خدمت www.airdfh.ir

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید