جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۷

اخبار

تخفیف ۶ درصدی سود تسهیلات حمایتی صنایع الکترونیک برای صادرکنندگان

تخفیف ۶ درصدی سود تسهیلات حمایتی صنایع الکترونیک برای صادرکنندگان
مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) گفت: تسهیلات این صندوق بسته به سطح فناوری طرح ها با نرخ 5 تا 15 درصد اعطا می شود که اگر شرکت ها به صادرات برسند می توانند از بخشودگی 6 درصدی در نرخ این تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی صحا، علی وحدت در حاشیه نشست آشنایی با ضمانت‌نامه های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: حمایت این صندوق از طرح‌های صنایع الکترونیک در دو بخش حمایت مادی با اعطای تسهیلات و ضمانت‌نامه‌ها و همچنین حمایت معنوی با ارائه خدمات کارشناسی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات صندوق 30 میلیارد ریال برای هر طرح است، گفت: در مجموع سه سال اخیر بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های متقاضی پرداخت کردیم که بازپرداخت این تسهیلات بر اساس طرح توجیهی ارزیابی شده شرکت ها ، متغیر است.

وحدت تصریح کرد: یکی از خدماتی که شرکت‌ها برای حضور در مناقصه‌ها به آن نیاز جدی دارند ضمانت‌نامه است که به طور معمول با سپرده‌گذاری در بانک‌ها و پرداخت کارمزد، آن را تهیه می‌کردند اما بر اساس اصلاح قانون تضمین معاملات دولتی، ضمانت‌نامه‌های صندوق‌هایی که به موجب قانون تاسیس شده‌اند در تراز ضمانت‌نامه‌های مورد قبول قرار گرفت.

 
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید