یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۱

اخبار

صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری برگزار می کند: پانل الزامات مالی و نهادی ورود به شبکه تامین جهانی

صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری برگزار می کند: پانل الزامات مالی و نهادی ورود به شبکه تامین جهانی
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در ششمین کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری پانل الزامات مالی و نهادی ورود به شبکه تامین جهانی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، ششمین کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری به همت انجمن مدیریت فناوری ایران و با حضور حدود 1000 نفر از متخصصان دانشگاهی، صنعتی و دولتی حوزه مدیریت فناوری ایران طی روزهای 18 و 19 آذرماه سال جاری در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می شود.

از جمله محورهای اصلی این کنفرانس می­توان به بخش مقالات داخلی و خارجی، سخنرانی مدعوین خارجی( بیش از 20 مهمان خارجی) و پانل های تخصصی اشاره کرد که این پانل­ها با تلاش و مدیریت نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در حوزه­های مرتبط با مدیریت فناوری با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون چالش­ها و مسائل فناوری کشور در کنار کنفرانس برگزار می­شود.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در راستای توسعه فناوری در صنایع و نقش زنجیره­تامین جهانی در توسعه فناوری بنگاه­ها پانل تخصصی " الزامات مالی و نهادی ورود به شبکه تامین­جهانی" را با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایران در کنار ششمین کنفرانس بین­ المللی مدیریت فناوری برگزار می کند تا یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز در مسیر توسعه فناوری صنایع کشور به خصوص صنایع پیشرفته را به بحث و بررسی بگذارد.

صحا در این نشست به بررسی موانع و راهکارهای تقویت بنگاه­های داخلی جهت ورود بازار جهانی، به عنوان یکی از مهم­ترین منابع نوآوری و فناوری با حضور متخصصان دانشگاهی حوزه مدیریت فناوری، مدیران صنایع و خبرگان سیاست­گذاری دولتی می پردازد.

مهم­ترین محورهای اصلی  این پانل عبارت از:

1-       موانع ورود شرکت­های ایرانی به زنجیره تامین جهانی

2-            موانع توسعه فناوری از  فرصت ورود به شبکه جهانی

3-            نقش  پیوست فناوری در حمایت و استفاده از فرصت شبکه جهانی

4-        نقش دولت در حمایت از ارتقای مشارکت شرکت­ها و فعالان اقتصادی در زنجیره تولید جهانی

5- دیدگاه سیاستی مناسب حمایت از ورود شرکت­ها و فعالان اقتصادی(سیاست ماموریت­گرا در مقابل سیاست­های اشاعه­ گرا-    حمایت از بنگاه ­های بزرگ در مقابل حمایت از بنگاه­ های کوچک و متوسط- تجمیع    تحت یک برند و ...)

6-           مهمترین الزامات مالی مورد نیاز و نقش هریک از نهادهای مالی در جهت تامین نیاز مالی بنگاه ­ها

۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید