شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

شاخص های برنامه ملی اقتصاد دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت

شاخص های برنامه ملی اقتصاد دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت
در هفتمین جلسه کارگروه برنامه ملی اقتصاد دانش بنیان ، با حضور وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و اعضای کارگروه، ‌شاخص های پیشنهادی این برنامه ، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، دراین جلسه وزیر صنعت،‌معدن و تجارت ضمن  بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص ارائه پیشنهادات و تبادل نظر با دیگر اعضای کارگروه ،‌بر ضرورت تمرکز هر چه بیشتر دراین باره تاکید کرد.

براساس این گزارش ؛ 11 شاخص و 4 طرح  در برنامه اقتصاد ملی دانش بنیان به تصویب رسید که هریک از وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط در کارگروه ،‌باید بر روی ارائه شاخص های دانش بنیان کارکنند.

این گزارش حاکیست، ‌4 طرح برنامه ملی اقتصاد دانش بنیان شامل اصلاح رژیم نهادی و اقتصادی،‌توسعه سرمایه انسانی و دانش ،‌ساماندهی نظام نوآوری و توسعه زیرساختها و توانمندی های داخلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در این جلسه ، شاخص های پیشنهادی آن مطرح گردید.

گفتنی است: برنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان یکی از برنامه هایی که در سیاستهای ابلاغ سیاستهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفت و این کارگروه به همین منظور تشکیل گردیده است.

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید