شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۹

اخبار

مهندس نعمت زاده:‌ پسا برجام فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور است

مهندس نعمت زاده:‌ پسا برجام فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور است
وزیر صنعت،معدن و تجارت ضمن تاکید بر ضرورت فعالیت و کار بیشتر در شرایط پسا برجام گفت: این شرایط فرصت مطلوبی را برای بخش صنعت و تولید و عرصه خدمت رسانی ایجاد کرده است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)؛ «محمدرضا نعمت زاده » در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ضمن تقدیر از تلاشهای جناب آقای ابریشمی در زمان تصدی و عملکرد ایشان در سازمان تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و کوشش هستیم که این مهم با ارائه خدمت ،‌فعالیت و به دنبال آن ارائه اقدامات و گزارشات مستند قابل لمس خواهد بود و خداوند متعال و مردم بهترین قاضی دراین باره هستند.

نعمت زاده گفت: وقتی اقدامی به صورت جمعی صورت بگیرد ضمن  قابل احترام بودن ،‌ماندگار نیز خواهد شد و در مکاتب مدیریت و مدیریت صنعتی نیز  ثمره و تلاش جمعی است که موجب موفقیت می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ،‌وظیفه مدیران ارشد را تصمیم گیری به موقع ،‌صحیح و هدفمند و پذیرش مسئولیت دانست و افزود:‌ضرورت تصمیم گیریبه موقع برکسی پوشیده نیست چرا که در کنار تعامل و مدارا کردن، موضوع تصمبم گیری نیز از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی در ادامه سخنان خود شرایط پسا برجام و نقش مدیران و سازمانها را در حرکت روبه جلوی اقتصادی مورد اشاره قرار داد و گفت:  برای رشد و توسعه نیازمند کار و فعالیت بیشتر هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط پسا برجام بتواند تحول خوبی را به دنبال داشته باشد.

نعمت زاده خطاب به مدیران و مسئولان سازمانی گفت: شما باید با تفکر در خصوص اینکه وظیفه شما در قبال شرایط پس از برجام چه خواهد بود به ما کمک کنید و با ایجاد امید و شادابی در شهرکها ،‌زمینه سرمایه گذاری بیشتر را فراهم آورید .

وی خاطرنشان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات و توسعه و پیشرفت مهیا شود که دراین راه با تفکر اصولی.و سیستماتیک می توانید انگیزه بیشتر ایجاد کنید.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان ،‌دست اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد وگفت: این اقدام موجب می شود تا از نزدیک بتوان با وظایف ؛‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.

 

۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷
شاتا |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید