یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۷

اخبار

برنامه ریزی برای توسعه شرکت های دانش بنیان صنعتی

برنامه ریزی برای توسعه شرکت های دانش بنیان صنعتی
رئیس مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته گفت: وزارت صنعت،معدن وتجارت برنامه ریزی برای توسعه جهشی شرکت های دانش بنیان صنعتی را در دستور کار دارد.

به گزارش صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به نقل از شاتا،حسن آقاکثیری گفت:اولین نشست آشنایی با قانون، آئین نامه و فرایند حمایت از شرکت های دانش بنیان به ویژه دانش بنیان صنعتی و توسعه واحد های تحقیق و توسعه امروز 10 خرداد ماه برگزار می شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته افزود:هدف از برگزاری این نشست،  استفاده بهینه از ظرفیت سازمان های استانی و مشارکت فعال آنها در اجرای برنامه های تحقیق و توسعه و دانش بنیان صنعتی  می باشد. وی افزود: در این نشست شاخص ها و تسهیلات دانش بنیان صنعتی توسط متولیان این امر در معاونت علمی و فناوری به صورت مبسوط ارائه خواهد شد که می تواند زمینه ساز ایجاد تعامل نزدیک با بنگاه های تولیدی و تبدیل شدن آنها به دانش بنیان صنعتی گردد.
گفتنی است: این نشست با حضور معاون محترم آموزش، پژوهش و فناوری ، نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان سازمان های استانی و بیش از 50  بنگاه بزرگ، توسط مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته، امروز در محل برگزاری همایش های ساختمان شهید نادری برگزار می شود.

انتهای پیام

 

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید