یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۵

اخبار

بازدید مهندس وطن‌دوست از واحدهای برتر فناور در سفر دو روزه به تبریز

بازدید مهندس وطن‌دوست از واحدهای برتر فناور در سفر دو روزه به تبریز
عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به همراه جمعی از مدیران صندوق در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی، از برخی از واحدهای تولیدی تبریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس حمید وطن‌دوست مدیر فنی و اعتباری و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به همراه جمعی از مدیران صندوق در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی، از برخی از واحدهای تولیدی تبریز بازدید کرد.

 بازدید از شرکت «رسام پلیمر نامی» در تبریز

رسام پلیمر نامی

در این سفر مهندس حمید وطن دوست از شرکت «رسام پلیمر نامی» تولید کننده پلی اورتان و مواد اولیه تولید کفش، مبل، لوازم خانگی بازدید کرد. این شرکت که به عنوان اولین تولیدکننده نوع 1وارد فرابورس شده، موجبات اشتغالزایی بیش از 150نفر از متخصصین این زمینه را فراهم آورده است.

بازدید از شرکت «ولکان صنعت تبریز»

همچنین شرکت «ولکان صنعت» دومین شرکتی هست که مهندس وطن دوس از ظرفیت های آن بازدید به عمل آورد. این شرکت تنها تولیدکننده ربات های پایش رنگ پنج محوره در کشور  است و در زمینه های صنایع چوب، لوازم پزشکی، موتورسیکلت و اتومبیل و لوازم دکوراسیون منزل تولیدات فناورانه دارد.

ولکان

هم اکنون شرکت ولکان صنعت در مسیر دریافت و بهره مندی از حمایت‌های صحا در جهت افزایش ظرفیت‌های تولیدی است.

بازدید از شرکت  «پالایش ایمن راه» 

مهندس حمید وطن‌دوست همچنین در تداوم سفر به تبریز، به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان صحا از شرکت پالایش ایمن راه. تولیدکننده انواع قیرهای عملکردی، نفوذی. Mc، امولسیون .آسفالت و ایزوگام بازدید کرد.

ایمن راه

این واحد تولیدی با تعداد ۱۵۰نفر پرسنل به کشورهای متعددی چون ترکیه و ارمنستان صادرات دارد و به اجرای پروژه های عمرانی می پردازد.

بازدید از شرکت «الیاف کائولن ارس»

وطن دوست در دومین روز از سفر به تبریز به همراه جمعی از مدیران صحا از شرکت الیاف کائولن ارس بازدید کرد.

الیاف کائولن

جامعه هدف این شرکت که تولید کننده الیاف و عایق های نسوز است، حوزه‌های لوازم خانگی، خودروسازی، ریخته گری ها و تمامی کارخانجاتی است که با گرمای زیاد کار می کنند.

بازدید از شرکت صنایع روشنایی «سایان الکتریک»

مهندس حمید وطن دوست علاوه بر این از شرکت سایان الکتریک تولیدکننده تجهیزات روشنایی عمومی و تخصصی بازدید کرد.

سایان الکتریک

 این شرکت با اشتغالزایی برای 40نفر، از شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات روشنایی است.

بازدید از بزرگترین «مجتمع گلخانه ای هیدروپانیک» کشور در منطقه آزاد ارس

مهندس وطن دوست همچنین از مجتمع گلخانه ای  «ارس تارلا امیر» بزرگترین مجتمع گلخانه ای هیدروپانیک کشور در منطقه آزاد ارس بازدید کرد. 

هیدروپونیک

این مجتمع با ۱۳۰۰ پرسنل در فضای حدود ۸۰ هکتار و در منطقه آزاد ارس قرار گرفته و از جمله محصولات این واحد کشاورزی گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای و بادمجان می باشد که روزانه به کشور روسیه صادر می شود.

بازدید از شرکت »فراصنعت الکترونیک»

مهندس وطن دوست همچنین از شرکت فراصنعت الکترونیک فعال در زمینه تولید بردهای الکترونیکی در حوزه‌هایی چون لوازم خانگی بازدید کرد.

فراصنعت

فراصنعت الترونیک در حوزه های ‌ساخت موقعیت های حفاری ، جاده های دسترسی آنها و جاده های اصلی ارتباطی در طول و عرض میدان، پروژه های مرتبط با صنعت پتروشیمی، کلیه فعالیت های مربوط به احداث تاسیسات و تسهیلات سطح الارضی از دهانه چاه تا واحد های بهره برداری نز فعالیت دارد.

بازدید از شرکت «اطلس‌بن‌طب»

دیگر مقصد بازدید مهندس وطن دوست و هیات همراه از واحدهای تولیدی تبریز، شرکت «اطلس‌بن‌طب» است که در زمینه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی با بکارگیری بالاترین استانداردهای طراحی و تولید فعال است.

«اطلس‌بن‌طب»

انواع پین ، وایر، واشر، پلاک و پیچ که با فناوری بالایی در زمینه ارتوپدی کاربرد دارد، مهم ترین تولید دات این شرکت صنعتی است.

 

بازدید از هلدینگ حمد آریا

در ادامه این سفر استانی عضو هیات مدیره صحا و جمعی از مدیران این صندوق از هلدینگ «حمدآریا» تولید کننده تخت ها و تجهیزات متوع بیمارستانی و پزشکی بازدید کردند.

حمدآریا

تولید تخت مراقبت های ویژه، تخت بستری، برانکارد، تخت زایمان، تخت احیای نوزاد، تخت اطفال، تخت دیالیز، تخت همراه، تخت روانپزشکی، تخت معاینه، صندلی خونگیری و اکسسوری های متوع پزشکی بخشی از تولیددات متنوع این شرکت را شامل می شود.

هلدینگ حمد آریا که شامل چند شرکت تولیدی است، نزدیک به 300نفر اشتغالزایی کرده و به کشورهای متنوعی چون روسیه، رومانی، هند، پاکستان، کانادا، عراق، چین، بنگلادش، لهستان و ارمنستان صادرات دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/184

۱۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید