یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۴

اخبار

اکبری تالارپشتی: کمیته «صنایع پیشرفته» در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل می‌شود

صنایع پیشرفته،  کمیته صنایع پیشرفته، تالارپشتی
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی از الحاق کمیته صنایع پیشرفته ذیل اهداف و طرح‌های این کمیسیون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صحا، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در اولین همایش سراسری تولید دانش بنیان و صنایع پیشرفته که در هتل بین المللی اسپیناس خلیج فارس برگزار شد، به صورت رسمی از الحاق کمیته صنایع پیشرفته ذیل اهداف و طرح‌های این کمیسیون خبر داد.
اکبری تالار پشتی گفت: کمک به تامین و توسعه منابع و تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای پیشبرد اهداف واحدهای تولیدی صنایع پیشرفته و تطبیق آنها با برنامه‌های پیشرفت کشور الزامی است.
اکبری همچنین خواستار اولویت دادن به طرح‌ها و ایده‌های فناوری در چهارچوب مصالح اقتصادی و صادراتی کشور شد و هشدار داد: اگر غفلت کنیم این سرمایه‌ها و مغزها در خطر کوچ کردن قرار می‌گیرند.
بر اساس این گزارش در همایش یک روزه تولید؛ دانش بنیان و صنایع پیشرفته، جمعی از مدیران با سابقه صنعت و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیات مدیره انجمن های دانش بنیان استان تهران و کشور حضور داشتند.
در پایان این همایش یک روزه، به پاس عملکرد مثبت برخی از برندها و واحدهای صنعتی و تولیدی دانش بنیان و صنایع پیشرفته از آنها قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/180

۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید