دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۶

اخبار

نادری منش: کشورها فرصت چندانی برای استفاده از فناوری های جدید ندارند/ شبکه سازی حمایتی صحا در استان‌ها

صنایع پیشرفته، اراک، دانش بنیان، صحا، اتاق بازرگانی، نادری منش
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی استان مرکزی، این استان را از استان‌هایی دانست که ظرفیت‌های بزرگی در صنایع کشور دارد و گفت: با ایجاد فناوری های جدیدی که رقابت پذیری را به سمت فناوری ها و صنایع پیشرفته می‌برد، کشورها فرصت چندانی ندارند تا خودشان را به قافله صنعتی و استفاده از فناوری های جدید و توسعه صنایع پیشرفته برسانند.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته پیش از ظهر امروز در جریان سفر به اراک، در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی استان مرکزی، این استان را از استان‌هایی دانست که ظرفیت‌های بزرگی در صنایع کشور دارد و گفت: با ایجاد فناوری های جدیدی که رقابت پذیری را به سمت فناوری ها و صنایع پیشرفته می‌برد، کشورها فرصت چندانی ندارند تا خودشان را به قافله صنعتی و استفاده از فناوری های جدید و توسعه صنایع پیشرفته برسانند.
 
وی افزود: در سال 1400 به صندوق صنایع پیشرفته از طرف مجلس و دولت ماموریتی داده شد که در این زمینه حمایت‌ها و تامین مالی در این زمینه را داشته باشد.
 
نادری منش با تاکید بر اختصاص حمایت های متنوع صندوق به بخش خصوصی و تعاونی کشور بیان داشت: امسال سرمایه گذاری غیر مستقیم خطرپذیر به خدمات صندوق اضافه شده و استراتژی خروج داریم و در این راستا دو صندوق فرابورسی را ایجاد کرده ایم و صندوقهای دیگری نیز ایجاد خواهیم کرد.وی با بیان اینکه کارگزاری های ما در استان‌ها در داخل سازمان‌ صمت است و نمایندگان استانی می‌توانند ارتباطات و شبکه سازی را با صنایع انجام دهند گفت: استان مرکزی دوازدهمین استان است که در حال ایجاد کارگزاری در آن هستیم.
 
نادری منش با اشاره به سه بررسی فناورانه، اقتصادی و اعتباری برای اعطای حمایت تصریح کرد: در بحث فناوری برای ما توسعه زنجیره‌ فناوری مهم است.
 
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/17i

 

 

 

۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید