دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳

اخبار

امضای تفاهمنامه همکاری صحا و انجمن شرکت‌های دانش بنیان سلامت استان تهران

صنایع پیشرفته، دانش بنیان، صحا، انجمن سلامت
تفاهمنامه‌ای به امضای صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و همچنین انجمن شرکت های دانش‌بنیان سلامت استان تهران رسید.

به گزارش روابط عمومی صحا، در راستای کمک به تقویت شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه سلامت، عصر سه‌شنبه(3مردادماه) تفاهمنامه‌ای در محل صحا، به امضای صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و همچنین انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت استان تهران رسید.

در این آیین امضای تفاهم که با حضور مهندس نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و حسین وطن پور رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت استان تهران برگزار شد، مدیران صحا ضمن تشریح خدمات و زمینه های حمایتی صحا، آمادگی این صندوق را در راستای حمایت از شرکت های فعال در زمینه سلامت به عنوان یکی از مهمترین حوزه های حمایتی صنایع پیشفته اعلام کردند.

در این نشست همچنین رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت استان تهران به تشریح حوزه های فعالیتی انجمن متبوع خود پرداخته و بر لزوم حمایت بیش از پیش از شرکت های فعال در زمینه صنایع پزشکی و سلامت تاکید و ظرفیت های صندوق حمایت از صنایع یپشرفته را بستر مناسبی برای پیشبرد این هدف قلمداد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/17d

۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید