دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۴

اخبار

بازدید عضو هیات مدیره صحا از شرکت های صنایع پیشرفته در مشهد

بازدید عضو هیات مدیره صحا از شرکت های صنایع پیشرفته در مشهد
دکتر هادی ادیب عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در جریان سفر به مشهد، از شرکت های فعال در زمینه صنایع پیشرفته بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر هادی ادیب عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در جریان سفر به مشهد، از شرکت های فعال در زمینه صنایع پیشرفته بازدید کرد.

صنایع کیان ترانسفو به عنوان شرکتی فعال در حوزه برق که ساخت نخستین پست کمپکت فوق توزیع دنیا، طراحی و ساخت نخستین سوئیچگیر GIS و تولیدکلیدها و بریکرهای GIS از جمله تولیدات این شرکت است از شرکتهای صنعتی مورد بازدید توسط ادیب بود.

کیان ترانسفو

در این بازدید ظرفیت های فناورانه این شرکت ارزیابی و همچنین حمایت های صحا از شرکت های صنایع پیشرفته تشریح شد.

 

شرکت صنایع توسکات دیگر شرکت صنایع پیشرفته بود که ادیب از آن بازدید کرد.

 گسترده فعالیت های شرکت صنایع توس کات در زمینه فشار قوی و تجهیزات مربوط به پستهای توزیع و انتقال است که به عنوان تنها تولیدکننده سوئیچ‌گیرهای فوق توزیع در سطح فشار قوی (تارنج ولتاژی145 کیلوولت) در کشور شناخته شده است.

توسکات

 

در این بازدید نیز خدمات حمایتی صحا به صنایع پیشرفته تشریح و ظرفیت های فناورانه شرکت صنایع توسکات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

شرکت نوین پارسیان نیز که مقصد بعدی بازدیدهای دکتر ادیب بود، یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تدوین دانش فنی و تکنولوژی تولید و ساخت قطعات پیپیده نفت و گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعالیت می کند.

نوین پارسیان

دکتر ادیب در این بازدید ضمن بررسی دستاورهای فنی این شرکت، خدمات حمایتی صحا اشاره کرده و دستاورهای این صندوق را در مسیر گسترش چتر حمایت از صنایع پیشرفته تشریح کرد.

 شرکت پرتو صنعت پاژ شرکت بعدی بود که عضو هیات مدیره صحا از آن بازدید کرد. 

پرتو صنعت پاژ

 این شرکت به عنوان طراح، سازنده و تامین کننده تجهیزات صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با همت جمعی از مدیران صنعتی و اساتید دانشگاه با تکیه بر دانش فنی روز و تجارب مهندسی در مشهد مقدس تاسیس گردید. پرتو صنعت پاژ شرکتی دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری خراسان است که در قطب انرژی ایران (منطقه ویژه اقتصادی پارس) دارای دفتر پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش فعال 24 ساعته می باشد.

دکتر هادی ادیب در جریان جزئیات فعالیت های فناورانه این شرکت دانش بنیان قرار گرفت و از آمادگی صحا برای حمایت حداکثری از شرکت های فعال در زمینه صنایع پیشرفته سخن گفت.

شرکت دانش بنیان نیرونماد خراسان هم آخرین بازدید دکتر ادیب از واحدهای فناور مشهد بود. این شرکت یکی از معدود شرکت های فنی و مهندسی در صنعت نفت کشور می باشد که توانسته است دانش فنی و نوآوری در ساخت اویل ریفاینری، سولفورزدایی از مشتقات نفتی با استفاده از کاتالیست، خطوط بلندینگ روغن و تولید هیدروکربن، راکتورهای شیمیایی واکنشی پیوسته، تولید روغن، تبخیرکننده های فیلم نازک تحت خلا، دیسندر و دسیلتر چاه نفت، دستگاه های پرتابل بازیافت روغن های ترانسفورماتور، تصفیه روغن، توربین و… که دارای تکنولوژی خاص و های تک در حوزه نفت، گاز و بازپالایش می باشد را به کمک متخصصین جوان داخلی در کشورهای ایران، کانادا، ترکیه، عمان، نیجریه، سوریه، عراق، سریلانکا و …. عملیاتی و اجرا نموده است.

نیرو نماد

در این بازدید ظرفیتهای این شرکت ارزیابی و همچنین خدمات حمایتی صحا از شرکت های صنایع پیشرفته تشریح شد. همچنین با توجه به نیاز این شرکت به نقدینگی برای توسعه ظرفیت تولید، مقرر شد فرآیند بهره مندی اش از خدمات حمایتی صحا در اولین زمان ممکن کلید بخورد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/17c

۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید