یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۴

اخبار

مهندس حضرتی خبر داد

استقبال فناوران از غرفه صحا در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» ارومیه/پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه با شهرک‌های صنعتی استان

نمایشگاه «خدمات کسب وکار» ارومیه
نماینده صحا در استان آذربایجان غربی، حضور مسئولین صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، دانشگاهها و شرکت شهرک های صنعتی استان و معرفی خدمات حمایتی صحا را در غرفه این صندوق در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی داشتیم که طی آن پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه ای دوجانبه بین صحا و این شرکت مطرح شده و مقرر گردید تا سازوکارهای لازم برای انعقاد این تفاهمنامه مورد بررسی دو طرف قرار گیرد.
مهندس علی حضرتی نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته استان آذربایجان غربی در گفت و گو با روابط عمومی صحا، با اشاره به برگزاری اولین بار نمایشگاه «خدمات کسب وکار» در این استان، گفت: نمایندگی صحا در استان آذربایجان غربی با همکاری سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف استان در این نمایشگاه شرکت کرده است.
 
حضرتی با تاکید بر استقبال پرشور از این نمایشگاه تصریح کرد: حضور شرکت‌های خدمات رسان به واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و دانش بنیان استان زمینه این استقبال مطلوب شرکت ها از این گردهمایی را فراهم کرده است.
 
نماینده صحا در استان آذربایجان غربی، حضور مسئولین صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، دانشگاهها و شرکت شهرک های صنعتی استان و معرفی خدمات حمایتی صحا را در غرفه این صندوق مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی داشتیم که طی آن پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه ای دوجانبه بین صحا و این شزکت مطرح شده و مقرر گردید تا سازوکارهای لازم برای انعقاد این تفاهمنامه مورد بررسی دو طرف قرار گیرد.
 
حضرتی همچنین حضور گسترده فناوران در غرفه صحا و کسب اطلاع از جزئیات خدمات حمایتی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را مورد اشاره قرار داد.
 
انتهای پیام/
 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/178

۲۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید