جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۵

اخبار

مدیرعامل صحا در دیدار مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده:

حضور بانوان در عرصه های صنعت و تولید کشور افتخارآمیز است

حضور بانوان در عرصه های صنعت و تولید کشور افتخارآمیز است
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته عملکرد بانوان فعال و شاغل در عرصه های تولید و صنعت کشور را افتخارآمیز و تعیین کننده دانست .
به گزارش روابط عمومی صحا ؛ مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کرد .
رضا نقی پور اصل در این دیدار ضمن خیر مقدم به فاطمه السادات حسینی گزارشی از فعالیت بانوان در عرصه صنایع پیشرفته کشور ارائه کرد.
مدیرعامل صندوق حمایت ازصنایع پیشرفته گفت: در زمان حاضر تعداد قابل توجهی از بانوان کشور در بخش صنعت، معدن و تجارت مشغول کار هستند و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.        
وی عملکرد بانوان فعال و شاغل در عرصه های تولید و صنعت کشور را افتخارآمیز و تعیین کننده دانست و افزود: میزان مشارکت زنان در تمام ابعاد نظام، در کنار نقش آفرینی در خانواده و سایر مسئولیت های اجتماعی نشان از استعداد و ظرفیت بالای بانوان ایرانی دارد که باید این سرمایه اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد 
فاطمه السادات حسینی مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل صحا، وجود نیروهای متعهد و متخصص بانوان در بخش‌های علمی و اجرایی را به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌ اجتماعی جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: دفتر امور زنان و خانواده با یک رویکرد حمایتی در دو سطح درون و برون سازمانی و در راستای حمایت از بانوان شاغل اقدام به تدوین «سند راهبردی زنان و خانواده وزارت صمت» کرده است.
مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده راه اندازی کلینیک کسب و کار ویژه زنان در وزارتخانه، ایجاد میز خدمت در دفتر امور زنان و خانواده وزارت، راه اندازی کلینیک آموزش و خدمات مشاوره ویژه کارکنان و خانواده های وزارت صمت، باز آرایی ساختار دفتر زنان وخانواده از مهمترین اقدامات و برنامه های دفتر زنان وخانواده وزارت صنعت معدن و تجارت یاد کرد.
در پایان این دیدار نقی پور اصل و حسینی بر همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت های مشترک در زمینه حمایت از بانوان به ویژه بانوان کارآفرین فعال در حوزه صنایع پیشرفته تاکید کردند.

 

B5

B4

B7

۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید