پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۹

اخبار

سند جامع صنایع پیشرفته کشور تدوین می شود

سند جامع صنایع پیشرفته کشور تدوین می شود
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از تدوین سند جامع صنایع پیشرفته کشور با محوریت حمایت صحا خبر داد
به گزارش روابط عمومی صحا، جلسه شورای مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به ریاست محسن نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا و با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران واحدهای مختلف صندوق برگزار شد.
 مدیرعامل صحا در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش صنایع پیشرفته در توسعه اقتصاد دانش بنیان در دنیا، بر لزوم تقویت و گسترش این حوزه از صنایع در کشور تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته جایگاه این صندوق را به عنوان بازوی حمایتی وزارت صنعت،معدن و تجارت مهم ارزیابی کرد و خواستار برنامه ریزی جهت تقویت جایگاه و نقش آفرینی بیش از پیش صحا به عنوان یک دستگاه مرجع در اکوسیستم فناوری کشور شد .
وی با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت های کشور در حوزه صنایع پیشرفته و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان کشور خواستار تدوین سندجامع صنایع پیشرفته کشور با محوریت حمایت صحا از این صنایع شد.
در ادامه این نشست هر یک از مدیران بخش های مختلف صندوق گزارشی از عملکرد و برنامه های واحدهای تابعه خود را ارائه و در خصوص مسائل جاری صندوق بیان و به تبادل نظر پرداختند
در این نشست همچنین حکم محمد مهدی وزیری گهر به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی و پشتیبانی صندوق توسط مدیرعامل صحا به وی اهدا شد .

 

شورای مدیران 1

شورای مدیران 4

شورای مدیران 3

۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید