پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۶

اخبار مرتبط

نمونه‌های خوب صنعتی در حوزه‌هایی چون میکروالکترونیک وجود دارد/ تمرکز وزارت صمت بر ایجاد بازار گسترده برای دانش بنیان‌ها
وزیر صمت با بیان اینکه می‌توانیم بازار و تقاضا ایجاد کنیم، تصریح کرد: اگر بنگاه های بزرگ را به سمت تحقیق و توسعه سوق بدهیم فضای ورود دانش بنیان ها به بازار ایجاد می شود زیرا اگر استاندارد ها در برخی محصولات ارتقا یابد و یک بازار و تقاضایی برای کار دانش‌بنیان ایجاد می‌شود.
سنگر تولید و اقتصاد کشور زنده و پابرجا است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را افسران، و کارگران را رزمندگان با اخلاص و با صفای دفاع مقدس در مقابل جنگ اقتصادی با امریکا خواندند و با اشاره به سخنان صریح مسئولان امریکا درباره شکست خفت‌بار آنها در این نبرد سنگین افزودند: مسئولان پرتلاش با «ایجاد سند نقشه راهبردی صنعتی» و «مدیریت، هدایت، نظارت و حمایت از تولید» مسیر کاهش و رفع آسیب‌ها و «شتاب گرفتن تولید، اشتغال و پیشرفت کشور» را با تلاش بیشتر ادامه دهند تا آثار این روند در زندگی مردم نمایان شود.
بشریت به آنچه از سلوک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در دسترس است توجه و عمل کند
رئیس جمهور با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بر توجه و عمل به سلوک این بانوی بزرگوار تاکید کرد.
بازدید وزیر صمت از روند ساخت کارخانه داروسازی شاهرود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه خود به شاهرود به عنوان نماینده معین رییس جمهوری از کارخانه در حال ساخت داروسازی فردوس‌آرا در شهرک صنعتی شاهرود دیدن کرد.
پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان شاهرود
سیدرضا فاطمی‌امین با حضور در جمع نخبگان، صاحبنظران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان شاهرود، علاوه بر بررسی مشکلات این شرکت‌ها، از پیگیری برای رفع دغدغه‌های آنان خبر داد.
زیست حسگرها چگونه آینده پزشکی را متحول می کنند
زیست حسگرها از پرکاربردترین ادوات حوزه‌هایی چون تشخیص پزشکی به شمار می روند که توسعه آن، نقش موثری در بهبود روش‌های تشخیصی و افزایش سطح سلامت جامعه دارد.
فعالیت 1410 شرکت دانش‌بنیان در  حوزه تولید تجهیزات پیشرفته
یکی از مهم‌ترین نیازهای صنایع کشور، تجهیزات پیشرفته و ماشین‌آلات صنعتی است، نیازی که شرکت‌های دانش‌بنیان با دانش و نوآوری سازندگان داخلی تامین می‌کنند.
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید