جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۱۷

اخبار صندوق

بازدید عضو هیات مدیره صحا از  شرکت لاستیک پولاد آروین
دکتر هادی ادیب عضو هیات مدیره و مدیر توسعه و منابع صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در جریان سفر به مشهد از شرکت لاستیک «پولاد آروین» تولیدکننده قطعات خودرو، پلیمر، طراحی قالب و تولید قطعات قطار شهری و خودرو بازدید کرد.
استقبال فناوران از غرفه صحا در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» ارومیه/پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه با شهرک‌های صنعتی استان
نماینده صحا در استان آذربایجان غربی، حضور مسئولین صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، دانشگاهها و شرکت شهرک های صنعتی استان و معرفی خدمات حمایتی صحا را در غرفه این صندوق در نمایشگاه «خدمات کسب وکار» مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی داشتیم که طی آن پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه ای دوجانبه بین صحا و این شرکت مطرح شده و مقرر گردید تا سازوکارهای لازم برای انعقاد این تفاهمنامه مورد بررسی دو طرف قرار گیرد.
تسهیلات صندوق صنایع پیشرفته به شرکت‌های فناور برای حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات
مشاور مدیرعامل و مدیر امور استانهای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اعلام خبر ایجاد پاویون اختصاصی این صندوق در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات(gitex) گفت: در این نمایشگاه که همزمان با کنفرانس شهرسازی و شهر هوشمند برگزار می شود در محل پاویون از شرکت های حاضر در قالب تسهیلات حمایت می‌کنیم.
جشن عید غدیرخم با حضور مدیرعامل و کارکنان صحا برگزار شد
جشن عید سعید غدیرخم و میلاد امام هادی(ع) عصر امروز(سه شنبه) با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سالن اجتماعات صندوق برگزار شد.
بازدید مهندس نادری منش از چند شرکت صنایع پیشرفته استان البرز
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به مناسبت گرامیداشت هفته صنعت و معدن از چند شرکت‌ فعال صنعتی در استان البرز بازدید کرد.
رئیس جمهور: دولت سیزدهم به دنبال رفع مشکلات است، نه بیان و تکرار آنها و انتقال کاستی‌ها به جامعه
رئیس جمهور با اشاره به وجود ناترازی در بخش‌های مختلف مالی، پولی و انرژی در کشور اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوان اما این دولت به دنبال آن نیست که مشکلات را به صنایع و بخش تولید منتقل کند؛ به همکاران خود تاکید کرده‌ام که در جلسات داخلی درباره مشکلات و راهکارهای رفع آنها بحث کنید، اما رفتار شما در بیرون باید امیدآفرین باشد و انتقال مشکلات دولت به جامعه به صلاح نیست.
دیدار مردمی هفتگی مدیرعامل صحا با مدیران واحدهای تولیدی و صنایع پیشرفته
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا در جریان دیدارهای مردمی هفتگی، درخواست ها و تقاضاهای تنی چند از مدیران شرکتهای فعال در زمینه صنایع پیشرفته پاسخ گفت.
جلسه شورای مدیران صحا برگزار شد/ بررسی شیوه‌نامه‌ها و عملکرد سه ماهه صندوق
جلسه شورای مدیران در سال 1402با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بخش های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برگزار شد.
نادری منش: دولت مسئولیت هوشمندسازی معادن را به صحا سپرده است
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در نشست هوشمندسازی معادن در ایران گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سیاست‌های جدید وزارت صمت و هیأت دولت، مسئولیت تامین مالی توسعه فناوری و هوشمندسازی در صنایع و معادن را بر عهده گرفته است.
صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همگام با دیپلماسی فناورانه دولت است
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، از آمادگی این صندوق برای همگامی با دولت در مسیر تحقق دیپلماسی فناورانه خبر داد.
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ صفحه ۵ از ۹۶ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »
  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید