جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۲

اخبار

شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار تسهیل شد

شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار تسهیل شد
مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار تسهیل شد.

 به گزارش صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به نقل از شاتا؛ « فرزاد اسماعیل زاده افزود: با آغاز بکار دولت یازدهم و عنایت ویژه به صنعت نرم افزار که از صنایع سبز و پیشرفته محسوب می گردد بازنگری بر روی دستورالعمل دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار آغاز شد و ضمن تشکیل جلسات کارشناسی متعدد و بررسی های لازم دستورالعمل جاری تسهیل گردید.
وی اضافه کرد: شرایط اعطای این پروانه براساس معیارهای جدید و با تکیه بر استانداردها و خدمات پس از فروش، مجددا تهیه و به امضای مقام عالی وزارت رسید.
اسماعیل زاده در ادامه تصریح کرد: از این پس شرکتهای نرم افزاری می توانند با شرایط ساده تری از تسهیلات این پروانه نظیر معافیت مالیاتی چهار ساله، در اولویت بودن دریافت تسهیلات و تخفیفهای موجود در مصرف انرژی استفاده کنند.
به گفته وی ؛ شرکتهای نرم افزاری که تا کنون با شرایط قبلی موفق به دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار نشده اند مجددا به سامانهamarsanat.mimt.gov.ir/software  مراجعه کنند و از متن دستورالعمل در این سامانه  بهره مند شوند.
گفتنی است: در این رابطه گروه توسعه صنعت فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت با شماره تلفن¬های 85193915 و 85913589 پاسخگوی متقاضیان محترم می باشد.

انتهای پیام/م
 

 

۳ شهریور ۱۳۹۴ ۲۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید