جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۲

اخبار

معاون وزیر ورزش و جوانان :

باکمک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می توانیم افق جدید در حوزه ورزشی ایجاد کنیم

باکمک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می توانیم افق جدید در حوزه ورزشی ایجاد کنیم
معاون حقوقی و امور مجلس ، هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت : با کمک دو بال صنایع و نگاه ورزشی و با کمک خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ، پرچم ایران را در سکوهای قهرمانی المپیک و پارالمپیک به اهتزاز در خواهیم آورد .

به گزارش روابط عمومی صندوق ، جمشید تقی زاده در دیدار با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته افزود : افق های جدیدی برای بخش خدمات و صنایع ورزشی با کمک این صندوق گشوده می شود .

تقی زاده همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آینده نزدیک خبر داد و افزود : در این تفاهم نامه سعی خواهیم کرد از مجموعه صندوق به نفع سرمایه گذاری ورزشی در سطوح مختلف اسفاده کنیم و با وجود52 فدراسیون ورزشی و حدود 15 یا 16 رشته ورزشی در هر فدراسیون در بخش صنایع ورزشی نیازهای کشور را تامین و بر اساس منویات رهبری تولید داخلی را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد : باید بخش پژوهشی وR&D  تقویت شود و با تقویت تولید تجهیزات پیشرفته ورزشی و نیز بخش داروها و مکمل های ورزشی و بخش زیست فناوری بزرگترین استارت اپها را در این بخشها ایجاد کنیم .
تقی زاده افزود : برای کشور فرصتی ایجاد می شود که صنعتگران و صاحبان فکر و اندیشه در بخش صنایع ورزشی از این فرصت استفاده و نقش آفرینی کنند .

با کمک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته سال آینده سال شکوفایی تولیدات ورزشی است

معاون وزیر ورزش وجوانان تاکید کرد : سال آینده سال شکوفایی تولیدات ورزشی با حمایت صندوق است و می توانیم شاهد برپایی نمایشگاه بین المللی در این سطح باشیم تا تجهیزات ورزشی بتوانند از این پس با تولید کنندگان خارجی رقابت کنند .
به گفته وی با استفاده از خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته درحوزه صنایع پیشرفته پزشکی و با وجود فدراسیون پزشکی – ورزشی و نیاز به دستگاههای فیزیو تراپی و نیزتجهیز آزمایشگاه و بخش نانو و مکانیک ورزشی شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود .

تقی زاده درادامه یادآور شد : در حوزه خدمات کارشناسیِ پیشگیری قبل از درمان و نیز ایجاد صنایع های تک می توان از خدمات صندوق بهره برد .

وی با تقدیر از خدمات صندوق در دوره جدید مدیریتی افزود : آقای نقی پور با شناخت از جوانان ونیاز های آنان ، روابط خوب و مفید با مسوولین کشور و باور کار گروهی در دوره مدیریت جدید و کمک گرفتن از همکاری های خوب مجموعه صندوق، باور دارم که می توان به سینرژی بسیار خوبی رسید، اینجا میدان مغناطیسی عشق جوانان برای ایجاد اشتغال و نقش آفرینی در تکنولوژی های جدید است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسه صنایع پیشرفته نیز از رشد 85 درصدی انواع ضمانت نامه های صادره و نیز رشد 20 درصدی تسهیلات خبر داد و افزود: تسریع در ارایه تسهیلات و نیز ضمانت نامه ها باعث ایجاد این رشد شده است .
به گفته نقی پورهم اکنون صدور ضمانت نامه ها طی نیم روز و ارایه تسهیلات 48 روزه انجام می شود که در آینده نزدیک به 28 روز کاهش خواهد یافت.







۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید