پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴

اخبار

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته:

ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حد شعار تقلیل یافته است.

ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حد شعار تقلیل یافته است.
به گزارش روابط عمومی صندوق، جلسه شورای مدیران این صندوق عصر روز دوشنبه 9 دی ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران واحدهای مختلف برگزار گردید.
رضا نقی پور اصل مدیرعامل صندوق در این نشست که با حضور آقای علی عبدالعلی زاده وزیر اسبق مسکن و شهرسازی و مشاور  عالی وزیر کشور برگزار گردید، با بیان بخشی از برنامه های آتی صندوق، از آمادگی این مجموعه برای حمایت هرچه بیشتر از صنایع تبدیلی به منظور کمک به ایجاد ارزش افزوده و کاهش خام فروشی در کشور خبرداد.
نقی پور اصل با اشاره به اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت در شرایط کنونی کشور و لزوم خروج از شعارگرایی در این حوزه، افزود: یکی از برنامه های خوب  ما در صندوق که در قالب تسهیلات ویژه مالی صورت می پذیرد حمایت از دانشجویان نخبه و کمک به تبدیل پایان نامه های پژوهشی آنان به پروژه و محصول است.
نقی پور اصل با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی مجموعه های اقتصادی گفت: توجه به مسئولیت اجتماعی یکی از اولویت های مهم و خطیر ما در صندوق می باشد که با توجه به اهمیت آن و به منظور ترغیب سایر مجموعه ها برای توجه به این مقوله مشوق هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم .
 دکتر عبدالعلی زاده نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های صندوق مهمترین وظیفه مدیران آن را تسهیلگری امور ،دادن انگیزه به مشتریان و برداشتن موانع و سنگ ها از مقابل پای توسعه دانست
وی با اشاره به حضور مدیران جوان در ترکیب هئیت مدیره و مدیران صندوق ،این انرژی جوانی را شاخصه بارز این مجموعه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این صندوق بتواند نقش موثری در رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور ایفا نماید.
 
۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید