پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۸

اخبار

به دنبال نشست حمایت از استارت آپها در دفتر معاون اول رییس جمهور ؛

کمیته حمایتی استارت آپها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکیل شد

کمیته حمایتی استارت آپها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکیل شد
به دنبال نشست مدیران عامل برخی صندوقهای اعتباری و حمایتی که به منظور توسعه حمایت و پشتیبانی از شرکتهای استارت آپی تشکیل شد ، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تشکیل کمیته ای به همین منظور در این صندوق خبر داد.
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی صندوق ، رضا نقی پور افزود : این کمیته موظف شد سند راهبردی پیشنهادی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را برای چگونگی حمایت از اینگونه صنایع آماده کند .
 
وی تصریح کرد : اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و این نشست با هدف بررسی ظرفیتهای صندوقهای سرمایه گذاری و رفع موانع پیش رو درتوسعه کسب و کارهای نوین و استارت آپها برگزار شد .
 
به گفته نقی پور ، قرار گرفتن صندوقها به عنوان محور توسعه شرکتهای استارت آپی ، ارایه گزارش از اکو سیستم استارت آپها و مشکلات آنها و نقش صندوقها در ارایه تسهیلات و حمایت از این شرکتها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود .
 
گفتنی است این نشست به منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای توسعه استارت آپها و تاکید معاون اول رییس جمهور برای حمایت از رشد و توسعه استارت آپها برگزار شد .
 
برگزاری این نشست با حضور مدیران عامل برخی صندوقها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی ، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ، مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و نیز مهدی علیخانی ، معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای معاون اول رییس جمهور ، رضا ویسه مشاور عالی معاون اول ، و نیز باکری و خوش رو ، از دیگر مشاوران معاون اول رییس جمهور در محل دفتر وی صورت گرفت .
۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید