سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۲۴

اخبار

بانک صنعت و معدن محور تامین مالی برنامه های وزارت صمت در راستای داخلی سازی باشد

بانک صنعت و معدن محور تامین مالی برنامه های وزارت صمت در راستای داخلی سازی باشد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بانک صنعت و معدن محور تامین مالی برنامه های وزارت صمت در راستای داخلی سازی قطعات و قطع وابستگی به واردات باشد.

رضا رحمانی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب، افزود: تا سال ۱۴۰۰ می خواهیم حدود ۱۰ میلیارد دلار از قطعات و ملزومات وارداتی را داخلی سازی کنیم که بانک‌ صنعت و معدن در حوزه تامین مالی این ماموریت می تواند نقش مهمی ایفا کند.
او با بیان اینکه عملکرد هیات مدیره و مدیرعامل این بانک مطلوب بوده است و شاهد تلاش های آنها بوده ایم، تصریح کرد: امسال که سال رونق تولید نامگذاری شده است و تمامی توجهات به اهمیت این موضوع است بانک صنعت و معدن نیز باید برای این موضوع برنامه های ویژه ای داشته باشد.

به بانک صنعت و معدن نگاه تخصصی داشته باشیم
وزیر صنعت و معدن با تاکید بر اینکه باید نوع نگاهمان به این بانک را تغییر بدهیم، گفت: باید به بانک صنعت و معدن نگاه تخصصی داشته باشیم.
رحمانی با اشاره به تدوین مجموعه برنامه های الزامات رونق تولید برای ارایه به دولت، بیان کرد: این مجموعه برنامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی است که بانک صنعت و معدن در حوزه تامین مالی آنها می تواند نقشی مهم و اساسی داشته باشد.

ضرورت افزایش سرمایه بانک صعت و معدن
او در ادامه تصریج کرد: البته موضوع افزایش سرمایه این بانک، نکته مهم و اساسی است که باید مدنظر واقع شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم انجام گردش مالی طرح ها و پروژه ها در همان منطقه محل طرح، گفت: بانک صنعت و معدن علاوه بر شعبه هایی که در مراکز استانها دارد، در شهرهای صنعتی دارای پتانسیل نیز می تواند شعبه بزند و با تعامل و هم افزایی گردش مالی بنگاه های تولیدی آن منطقه را به سمت خود آورد.
گفتنی است که در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک صنعت و معدن گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۷ و برنامه های آتی این بانک ارایه شد.
همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد و صورت های مالی سال ۱۳۹۷ بانک مورد تصویب قرار گرفت.

 

منبع: شاتا

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید