شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

حضور تیم نخبگان دانش آموزی رباتیک کاووش، در صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور

حضور تیم نخبگان دانش آموزی رباتیک کاووش، در صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور
عصر امروز تیم نخبگان دانش آموزی رباتیک کاووش، در صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور حاضر شدند و با مدیر عامل و مدیران فنی این صندوق دیدار کردند.

حضور تیم نخبگان دانش آموزی رباتیک کاووش در صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور

به گزارش روابط عمومی صندوق: عصر امروز تیم نخبگان دانش آموزی رباتیک کاووش در صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور حاضر شدند و با مدیر عامل و مدیران فنی این صندوق دیدار کردند. در ابتدای این دیدار اعضای تیم به معرفی خود و بیان افتخاراتشان در زمینه رباتیک پرداختند و با وجود انگیزه بسیار بالا از برخی بی مهری ها و کم توجهی های موجود از جانب مسئولین گلایه کردند و از خروج برخی اعضای این تیم طی روزها و ماه های اخیر از کشور و جذب آنها توسط کشورهایی چون آلمان، روسیه، کانادا، آمریکا و .... خبر دادند.

در ادامه دکتر نقی پور مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره صندوق با تبریک به این جوانان برای کسب مقام نخست مسابقات جهانی استرالیا و همچنین دیگر افتخاراتی که برای کشور کسب نموده اند ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک و با حضور مدیران جوان در عرصه های مدیریت کلان کشور و با عبور کشور از مشکلات فعلی، زمینه حمایت از نخبگان جوان بیش از گذشته مهیا خواهد شد و انشاالله پس از این شاهد بازگشت نخبگان عزیز به کشور باشیم که یقینا اصلی ترین عامل توسعه کشور حضور همین نخبگان علمی در عرصه های صنعتی و سازندگی کشور خواهد بود.

  تیم دانش آموزی رباتیک کاووش به عنوان پر افتخارترین تیم رباتیک دانش آموزی کشور مطرح می باشد و اخیرا نیز مقام قهرمانی مسابقات جهانی رباتیک استرالیا را کسب نموده است. این تیم همچنین دارای ۳ مقام اولی در مسابقات مختلف جهانی و یک مقام دومی جهان و بیش از ده عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی داخلی می باشد.

در پایان، نقی پور قول حمایت های متعدد چه در بخش کارشناسی و همچنین در زمینه قرار دادن امکانات سخت افزاری در اختیار این تیم به منظور کاهش هزینه های تولید را داد که با استقبال این تیم مواجه شد.

 

نخبگان رباتیک
نخبگان رباتیک
نخبگان رباتیک

۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید