پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۶

اخبار

ابتکار : حمایت از استارت آپ های بانوان و شکل گیری شرکت های دانش بنیان

ابتکار : حمایت از استارت آپ های بانوان و شکل گیری شرکت های دانش بنیان
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مجموعه استارت آپ‌های دختران و بانوان تحصیلکرده دانشگاهی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان شکل گرفته و همه این موارد با حمایت معاونت علمی و حتی شهرداری پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی صندوق صحا؛ معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به حمایت‌ از استارت آپ‌های زنان گفت:‌خوشبختانه زنان کارآفرین در جامعه فعالیت خود را بیشتر از قبل کردند و تعداد زیادی از این زنان کارآفرین در قالب استارت آپ از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می‌شوند.

وی افزود: مجموعه استارت آپ‌های دختران و بانوان تحصیلکرده دانشگاهی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان شکل گرفته و همه این موارد با حمایت معاونت علمی و حتی شهرداری پشتیبانی می‌شوند.

ابتکار ادامه داد: نه تنها شهرداری تهران بلکه شهرداری سایر شهرهای کشور نیز از مراکز و استارت آپ‌های بانوان حمایت کردند و خانه‌های استارت آپی در بستر این نهاد شکل گرفته است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: موافقتنامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم تا به وسیله آن مشارکت بیشتری داشته باشیم، البته هنوز اعتباری برای این موافقتنامه مشخص نشده اما امیدواریم بتوانیم با همکاری معاونت علمی پیشرفت بیشتری در حوزه فعالیت زنان داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال در قالب این موافقت‌نامه با معاونت علمی همکاری کنیم

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰
فارس |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید