شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۰

اخبار

سرمایه‌گذاری و بهبود کسب وکارهای نوپای دیجیتال محقق شد

بسترسرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب و کارهای نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال در راستای ایجاد امکان کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود از سوی ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی صحا ، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در راستای ارتقای تعامل کارآفرینان، دانشجویان و دانش‌آموختگان با صاحبان صنایع و اجرای سیاست‌های حمایتی و اشتغال‌زایی بستر سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب‌وکارهای نوپا را فراهم کند.

این ستاد در زمینه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های تعامل و همکاری بخش صنعت و بازرگانی کشور با صاحبان ایده‌های نوآورانه از طریق تشکیل شرکت‌های نوپا و توسعه‌دهنده کارآفرینی با گروه پیشگامان کارآفرینی کارن به‌عنوان سامانه تأمین مالی همکاری می‌کند.

به همین منظور میان ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش خصوصی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.

موضوع این تفاهم‌نامه، همکاری مستمر طرفین در راستای ایجاد امکان کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب‌وکارهای نوپا و رونق زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد ارتباط سازنده میان بخش صنعت و کسب‌وکارهای نوپا در سطح کشور از طریق سامانه تأمین مالی کارن کراد است.

در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه این ستاد باید در زمینه ترویج و معرفی همکاری مشترک طرفین به کارآفرینان، صنایع، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و مرتبط با خود و به شبکه ارتباطی گسترده اعضای اقتصاد دیجیتال اقدامات لازم را اتخاذ کند و زمینه‌های دسترسی سامانه تأمین مالی به آن‌ها و نیز معرفی این سامانه و خدمات آن به آنان را فراهم کند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴
ایرنا |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید