جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۰۱

اخبار

با حضور معاون وزیر صنعت؛ از پیام رسان دارکوب و سامانه یکپارچه بیمه های تکمیلی درمان رونمایی شد

با حضور معاون وزیر صنعت؛  از پیام رسان دارکوب و سامانه یکپارچه بیمه های تکمیلی درمان رونمایی شد
همزمان با سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 2018) از پیام رسان دارکوب و سامانه یکپارچه بیمه های تکمیلی درمان که توسط صندوق حمایت از صنایع الکترونیک پشتیبانی شده است، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، پیام‌رسان سازمانی «دارکوب» و سامانه راهکار الکترونیک سلامت(رسا) دو سامانه الکترونیکی هستند که با تسهیلات مالی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای ارجرای دولت الکترونیک توسعه یافته‌اند که امروز دوشنبه ۸ مردادماه با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری و مهندس اسفهبدی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، دکتر وحدت مدیرعامل صحا و سایر مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاویون وزارت صنعت رونمایی شدند. 
سامانه پیام رسان دارکوب
دارکوب یک پلتفرم پیام‌رسانی امن است که به طور کامل توسط شرکت یکان دانش طراحی و ساخته شده است. دارکوب را می‌توان به عنوان «پیام‌رسان سازمانی»، «مرکز تماس متنی»، و یا برای توسعه‌ی طیف مختلفی از محصولات مبتنی بر پیام به خدمت گرفت. این پلتفرم قابلیت پردازش سریع انواع پیام (متنی، صوتی، تصویری) و برقراری سریع و امن کانال‌های ارتباطی در مقیاس بزرگ را دارا است.
 
دارکوب بر مبنای یک پروتکل ایمن و باز توسعه یافته است که این پروتکل برای یکپارچه‌سازی با نرم‌افزارهای دیگر مانند اَپ‌های موبایل یا وب‌سایت و نیز توسعه‌ی روبات در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
 
 همچنین این سامانه در زمانی کوتاه با نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، ارتباط با مشتریان (CRM) و سایر سامانه‌های مورد نیاز یکپارچه می‌شود و شرکت تولید کننده در فرآیند یکپارچه‌سازی همراه خریدار خواهد بود.
سامانه یکپارچه بیمه‌های تکمیلی درمان
همچنین سامانه راهکار الکترونیک سلامت(رسا) با هدف پشتیبانی یکپارچه از کلیه فرآیندهای حوزه بیمه درمان کشور راه‌اندازی شده و بگونه ای توسعه یافته است که پاسخ گویی کلیه ذینفعان این حوزه از جمله شرکت های بیمه پایه و تجاری ، شرکت های بیمه گذار، بیمه شدگان، ارزیابان خسارت و مراجع درمانی در یک بستر کامل فرآیندی با بهره گیری از کاتابل واحد و پشتیبان از مفاهیم چند سازمانی در زیر سیستم مدیریت سازمان باشد.
سیستم‌های یکپارچه ارائه خدمات در صنعت بیمه و به ویژه بیمه درمان، موجب تسهیل و بهبود روابط کلیه ذینفعان( بیمه‌گر، بیمه‌گذار، بیمه شده و مراجع درمانی) خواهد شد و تضمینی برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران می‌باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر وحدت مدیرعامل صحا به همراه دکتر قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر سنجابی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت با حضور در مرکز ارتباطات ابری پاویون به صورت ویدئوکنفرانس با چند روسای چند سازمان استانی صنعت، معدن و تجارت گفتگو کردند.

 
۸ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید