جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۰۶

اخبار

حضور صحا در کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس 2018

حضور صحا در کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس 2018
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در کافه سرمایه هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر درحوزه فناوری و نوآوری در منطقه بوده که هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می‌گردد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی و نوآوری در ایران از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) با اختصاص فضایی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع برگزار شد. پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی، امسال با همراهی فعالان بخش خصوصی میزبان بیش از ۳۵۰ مشارکت‌کننده از اجزای مختلف اکوسیستم استارتاپی از جمله استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان هستند.

کارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان یکی از نهادهای تامین کننده مالی این بخش از اکوسیستم نوآوری کشور پس از بررسی استارتاپ‌های حاضر در کافه سرمایه، با حضور در نمایشگاه، با 6 استارتاپ مرتبط با حوزه فعالیت صحا مذاکره کرد.

 

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید