جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵

اخبار

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث 2018

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث 2018
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 2018) حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 2018) صبح امروز با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 340 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

چین، ترکیه، آلمان، تایوان، سوئیس، هند و کره جنوبی کشور‌هایی هستند که در کنار شرکت‌های ایرانی؛ جدید‌ترین تجهیزات، صنایع، تولیدات و خدمات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف تولید، صادرات، واردات و توزیع انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات داندانپزشکی، توانبخشی، بیمارستانی و صنایع دارویی، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

برگزاری چندین کارگاه آموزشی با موضوع تولید و صادرات انواع تجهیزات پزشکی و همچنین محصولات و فناوری‌های نوین حوزه صنایع پزشکی با حضور استادان دانشگاه‌ها و متخصصان و همچنین رونمایی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در نمایشگاه ایران هلث در سالن 38B نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مستقر است و  کارشناسان صحا در روزهای برگزاری رویداد، آماده پاسخگویی به سوالات و تسریح خدمات و حمایت‌های صحا از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی هستند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 2018) از امروز تا یکم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید