جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۶

اخبار

حضور صحا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

حضور صحا در دوازدهمین  نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور می باشد.  این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار میگردد.

این نمایشگاه همجنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها میباشد.

 در این نمایشگاه، شرکت‌ها و نمایندگان ۲۳ کشور مختلف جهان؛ جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، بیش از ۱۰۸۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که ۵۷۰ شرکت داخلی و ۵۱۰ شرکت نیز خارجی هستند.

غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دوازدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در سالن 20-22 مستقر است و کارشناسان صحا در این روزهای برگزاری نمایشگاه آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در آبان ماه (ماه نوامبر) در تهران برگزار میشود و شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو میزبان این نمایشگاه در هر دو بخش داخلی و خارجی می باشد.  

 

۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید