شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷

اخبار

کارخانه تولید قطعات الکترونیکی و درخت سیم در اردبیل افتتاح شد

کارخانه تولید قطعات الکترونیکی و درخت سیم با حضور استاندار ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، کارخانه تولید قطعات الکترونیکی و درخت سیم با حضور استاندار ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل  و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بهره برداری شد.

مجید خدابخش استاندار اردبیل در آیین افتتاح این کارخانه گفت: بستر وزمینه برای سرمایه گذاری در استان اردبیل مهیا شده و لازم است سرمایه گذاران از این فرصت استفاده لازم را بکنند .
وی حمایت از سرمایه گذاران را در استان یادآور شد و افزود: دولت تدبیر و امید با هدف اشتغالزایی در کشور حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده و تاکنون هم در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام بیشتری کرده است .

عاملی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در راستای ایجاد اشتغال زایی گفت : باتوجه به استخدام نیروی کارو استفاده ازافراد تحت پوشش بهزیستی در این واحد صنعتی که باعث توزیع عادلانه ثروت برای طبقاتی که تابه حال فرصت اشتغال نداشته اند مایه افتخار استان می باشد

عاملی خاطر نشان کرد  : باتوجه به اقدامات و فعالیت های چشمگیر سرمایگذاردر تسریع پروژه  که به تمام تعهدات خود عمل نموده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز برحسب وظایف سازمانی آماده است تا مشکلا ت سرمایگذار را حل و در جهت تامین امکانات اولیه و زیرساخت ها و صدور مجوز های لازم  آنها را همراهی نماید .

 

۲ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۴
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید