چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۵

اخبار

دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی ،معدنی و تجاری برگزار می شود

دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی ،معدنی و تجاری را به همت دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت بو مشارکت مراجع و نهادهای کلیدی و سیاستگذار مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای کسب و کار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صحا،« فرزاد اسماعیل‌زاده»؛ دبیر جشنواره و مدیر کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین دوره جشنواره که با حضور نمایندگان معاونت‌های تخصصی، سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صمت و نمایندگان وزارت ارتباطات و بخش خصوص برگزار شد، مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را معطوف نمودن توجه مدیران ارشد و فناوری اطلاعات در بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور به وضعیت پورتال و وب‌سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها، از نظر دارابودن شرایط و قابلیتهای لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی در این زمینه دانست.

در ادامه این جلسه؛ ضمن تقدیر از مشارکت ارکان شورای سیاستگذاری دوره نخست جشنواره، گزارشی از روند برگزاری دوره نخست ارائه گردید و بر لزوم مشارکت و حمایت تمامی ارکان شورا در دوره دوم جشنواره تاکید شد.

همچنین در این نشست؛ دکتر قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت که ریاست شورای سیاستگذاری دومین دوره جشنواره را نیز بر عهده دارد، ضمن اشاره به جایگاه فناوری اطلاعات در دنیای امروز و توجه ویژه بنگاه‌های تولیدی به این حوزه، بر لزوم ادامه دار بودن جشنواره به عنوان یک فعالیت فرهنگ ساز و ریشه ای و تعریف شاخص های ارزیابی با نگاه به آینده تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد.

 

در ادامه نشست، هریک از نمایندگان دستگاه‌ها و مدعوین، ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص حمایت از شرکت کنندگان در جشنواره و تعریف برنامه های حمایتی به منظور مشارکت حداکثری و ایجاد جنبش فزاینده در این حوزه، نقطه نظرات خود را طرح کردند.

لازم به ذکر است: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مراسم افتتاحیه جشنواره و آغاز ثبت نام از متقاضیان جهت حضور در دومین دوره جشنواره،  در پایان تیرماه سال جاری و در محل پاویون وزارت صنعت در سالن دولت الکترونیک بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک و  کامپیوتر (الکامپ 96) برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از برنامه زمانی و فرایندهای جشنواره، می توانند به پرتال رسمی جشنواره به نشانی http://webfestival.mimt.gov.ir مراجعه نمایند.
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱
وزارت صنعت |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید