شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۳

اخبار

ثبت نام در جشنواره وب و کسب و کار تا 20 تیر ماه ادامه دارد

چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری "جشنواره وب و کسب و کار بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری"، به منظور ارائه گزارشی از روند فرایندهای اجرایی و عملیاتی صورت گرفته و تصمیم گیری در خصوص فعالیت های در دست اقدام و آتی جشنواره در محل معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی صحا به نقل از شاتا؛ در ابتدای این جلسه «فرزاد اسماعیل‌زاده» مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و دبیر جشنواره به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی دبیرخانه جشنواره پرداخت و در ادامه هر یک از اعضای شورای سیاستگذاری و کارگروه نظارت بر ارزیابی جشنواره، نسبت به ارائه گزارشی ار اقدامات دستگاه تابعه خود در خصوص اطلاع رسانی به شرکت ها، انجمن ها، و بنگاههای تحت پوشش پرداختند.

در پایان جلسه، با توجه به استقبال مدیران بنگاههای پیشرو صنعتی، معدنی و تجاری در سراسر کشور و لزوم اطلاع رسانی مناسب و در نظر گرفتن فرصت کافی برای تمامی متقاضیان جهت حضور و ثبت نام در جشنواره، با پیشنهاد و موافقت اکثریت اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، مدت زمان ثبت نام در جشنواره تا تاریخ بیست تیر ماه تمدید گردید.

لازم به ذکر است: پرتال متقاضیان حضور در جشنواره پس از ثبت نام آنها در  وب سایت جشنواره و تکمیل فرم های خود ارزیابی، از سه منظر شاخصهای محتوا و طراحی، شاخص های تعامل و خدمات الکترونیک و شاخص های فناوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در مراسم پایانی که با حضور مدیران ارشد وزارتخانه و سایر دستگاههای اجرایی کشور در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، از برترین بنگاهها بر اساس مقیاس و حوزه فعالیت تقدیر شده و به آنها "نشان برتر تعاملات الکترونیکی" اهدا خواهد شد.
همچنین با اعلام صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بنگاههای برتر جشنواره، امکان دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق را در راستای توسعه فناوری اطلاعات در بنگاه خود را خواهند داشت.
 
گفتنی است:  علاقه مندان می توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  جهت شرکت در جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی،‌ معدنی و تجاری به نشانی الکترونیکی  http://webfestival.mimt.gov.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 02185193933 و  02185193586 تماس حاصل نمایند.

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید