جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۶

اخبار

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اصفهانی‌ها برای زنده ماندن احتیاج به فناوری‌های پیشرفته دارند

اصفهانی‌ها برای زنده ماندن احتیاج به فناوری‌های پیشرفته دارند
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ما اصفهانی ها برای زنده ماندن و نه زندگی کردن، احتیاج به فناوری هایتک داریم، گفت: در جانمایی صنایع ما صنایع آب‌بر و آلاینده خطایی اتفاق افتاده و در سیاست های شهرسازی ما خطایی دیگری رخ داده که جمع این دو خطا اصفهان را به جایی رسانده که ادامه حیات در آن از دشواری هاست.

به گزارش روابط عمومی صحا، حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست افتتاح دفتر استانی صحا در اصفهان با بیان اینکه ما اصفهانی ها برای زنده ماندن و نه زندگی کردن، احتیاج به فناوری هایتک داریم، گفت: در جانمایی صنایع ما صنایع آب‌بر و آلاینده خطایی اتفاق افتاده و در سیاست های شهرسازی ما خطایی دیگری رخ داده که جمع این دو خطا اصفهان را به جایی رسانده که ادامه حیات در آن از دشواری هاست.

وی افزود: در سال گذشته دو روز هوای پاک داشتیم و تعداد دانشگاهیان نخبه و دانشمند ما بیکارند و رفتن به سمت راهبرد صنایع هایتک برای نجات زندگی مردم استان کلیدی و استراتژیک است چون این صنایع آب بر و آلاینده نیستند.

وی افزود: ارزش افزوده صنایع هایتک فوق العاده زیاد است و هم از نظر اقتصادی و هم زیست محیطی به نفع ما است.

میرزایی با بیان اینکه ظرفیت صنعتی بزرگی در اصفهان داریم و یکی از این ظرفیت‌ها عناصر ویژه ای است که در برخی از شورابه‌های ما هست که هم برای صنایع نظامی و هم برای سایر صنایع مهم هستند، اظهار داشت: برای اصفهان و مناطق دیگر کشور برای اعطای تسهیلات باید اهلیت سنجی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/14t

۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید