پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۲۱

اخبار

وطن‌دوست خبر داد:

آمادگی صحا در جهت صدور ضمانتنامه برای مناقصه‌ها و مزایده‌های حوزه سلامت

آمادگی صحا در جهت صدور ضمانتنامه برای مناقصه‌ها و مزایده‌های حوزه سلامت
نشست معاون فنی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، نشست مهندس وطن‌دوست معاون فنی و اعتباری و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با دکتر وطن‌پور رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت استان تهران در محل این صندوق برگزار شد.

در این نشست که دکتر مهدوی دبیر این انجمن و مهندس ناصر بیاری مدیر ارزیابی طرح های صندوق هم حضور داشتند، مقرر شد که شرکت های صنایع پیشرفته در حوزه سلامت ذیل انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان تهران از حمایت ها و تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته بهره مند شوند.

 
مهندس وطن دوست در این نشست حساسیت های حوزه سلامت را برشمرده و در این راستا به حمایت های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از برخی از شرکت های مطرح در حوزه تجهیزات پزشکی اشاره کرده و تصریح کرد: برخی از این شرکت ها با وام های صندوق کار خود را آغاز کرده اند و اکنون توانسته اند استانداردهای اروپا را نیز دریافت کنند و قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی را نیز دارند.
 
وی با بیان اینکه نگاه دولت به این صندوق بانکی نیست بلکه حمایتی هست، گفت: هر شرکتی که در حوزه صنایع پیشرفته باشد مورد حمایت این صندوق است و دانش بنیان بودن نیز به عنوان یک مزیت محسوب می شود.

معاون فنی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همچنین از آمادگی این صندوق در جهت صدور ضمانتنامه برای شرکت های حوزه سلامت که قصد شرکت در مناقصه ها و مزایده هاو هیات امنای ارزی و بیمارستان ها دارند خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: 

http://www.airdfh.ir/u/13z

۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید